کد خبر: ۴۸۷۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

غایبان اولین سالگرد منصور پورحیدری

اولین سالگرد درگذشت منصور پورحیدری بر سر مزار او روز گذشته با حضور برخى از مسئولان برگزار شد که در این میان نبود مدیران فعلى باشگاه استقلال به چشم مى آمد.
آفتاب‌‌نیوز :
 نکته اى که در مراسم سالگرد منصور پورحیدری اسطوره باشگاه استقلال و مربی این تیم رخ داد این بود که تنها یک بازیکن و یکى از بازیکنان سابق آبى پوش و برخى از مدیران فعلى در مراسم سالگرد او حاضر شدند و به نظر بقیه در خواب فراموشى به سر مى بردند.
اینکه تنها برخى افراد از طریق پیام و پست های اینستاگرامی سالگرد پورحیدرى را زنده نگه دارند کافى نیست و حضو آنها باعث احترام گذاشتن به مرحوم و خانواده او مى شد که در این باره کم لطفى برخى از نفرات بیش از بقیه قابل مشهود بود.
حضور مهدی رحمتی، جواد قراب، ملکى، جبارى و عبداللهى در مراسم روز گذشته مشهود بود و فقط جاى خالى افتخارى به عنوان مدیر عامل باشگاه و البته دیگر بازیکنان استقلال خالى بود. البته در این میان ۷ بازیکن استقلال همزمان با مراسم سالگرد پدر استقلال در اردوی تیم ملی حضور داشتند و غیبت آن‌ها توجیه دارد. اما بقیه بازیکنان و مدیران چطور؟ آیا آن‌ها هم در تمرین یا جاى دیگرى حضور داشتند!
از طرفى طبق صلاح دید شفر تمرین بازیکنان استقلال هم در روز جمعه که با برگزارى مراسم مصادف بود تعطیل اعلام شده بود. بنابراین جاى عذر و بهانه اى براى نیامدن استقلالى‌ها باقى نمى ماند و بهتر بود در این میان برنامه ریزى اى صورت مى گرفت تا بازیکنان با حضور در مراسم سالگرد پورحیدرى حضور پیدا مى کردند و به نوعى به بازیکنان و البته برخى مدیران فعلى باشگاه یادآورى مى شد که منصور پورحیدرى روزگارى اسطوره باشگاه بوده و اکنون بر حسب وظیفه هم که شده براى زنده نگه داشتن یاد او باید به مراسم مى آمدند. البته در این میان افتخارى در پیامى اعلام کرد که به جهت حضور در جلسه‌ای مهم برای صدور پروانه حرفه‌ای و مجوز آسیایی در مراسم حضور پیدا نکردم و‌ در حال جمع آوری مدارک و اسناد برای کسب مجوز حرفه‌ای هستیم.
با وجود صحبت هاى افتخارى بهتر است یاد آور شویم که تمامى مدارک جمع آوردى شده و جلسه درباره صدور پروانه حرفه اى و مجوز آسیایى هم مى تواند در روز دیگرى به غیر از جمعه و آن هم همزمان با برگزارى مراسم مهمى از جمله سالگرد پورحیدرى برگزار شود تا بدین ترتیب باشگاه بزرگى همچون استقلال سر لوحه کار خود قرار دهد تا احترام به پیشکسوتان را ارزشمند بشمارد.
بدون شک مدیران استقلال جدا از روز گذشته روزهاى دیگر نیز براى کسب مجوز آسیایى وقت داشتند و البته چرا انقدر مدیران استقلال باید کار را به دقیقه ۹۰ بسپارند که براى نیامدن به این مراسم عذر و بهانه جور کنند.
برخى از مربیان و مدیران سابق از جمله افشارزاده مدیر عامل سابق باشگاه، نظرى جویبارى معاون ورزشى سابق باشگاه، زرینچه، مظلومى و دیگر نفرات در این مراسم حضور پیدا کردند، اما خبرى از افتخارى و بقیه نبود.
باید از مربیان سابق این باشگاه در ٢ - ٣ دهه گذشته، دیگر بازیکنان و البته شاگردان سابق منصور پورحیدری سوال کرد که چرا تنها با گذشت یک سال از حضور در مراسم یادبود او خودداری کرده اند و از همه مهم تَر اینکه باید از مدیرعامل باشگاه و معاون او نیز این سوال را مطرح کرد که چطور ممکن است یک باشگاه به یکی از مردان خود تا این حد بی‌اعتنا باشد. مردی که همیشه حضورش در استقلال پر رنگ بوده و همچنان خاطرات کسب ۲ ستاره با او تا أبد در ذهن‌ها باقى مى ماند.
انتقاد به بازیکنان و مدیران فعلى استقلال وارد است و باید دید آن‌ها در توجیه این رفتارشان چه خواهند گفت و به نوعى آن‌ها باید این مساله را به خوبى بدانند که احترام به مردان باشگاه استقلال از هر مورد دیگرى بر آن‌ها بیشتر واجب است تا مسائل دیگرى همچون مجوز، تمرین و ...
باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین