کد خبر: ۴۸۷۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵

برانکو: بیرانوند اگر مجبور به سربازی رفتن است، برود/نظری درباره استعفای طاهری ندارم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید با توجه به غیر رسمی بودن اخبار استعفای طاهری نمی‌تواند نظری درباره آن دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
 برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی پرسپولیس در دیدار دوستانه مقابل شهرداری ورامین در جمع خبرنگاران گفت: امروز صبح تمرین داشتیم و عصر هم بازی کردیم. به نظرم مسابقه بهترین تمرین است چون نیاز به سازماندهی و تمرکز داریم. همه این تمرین‌ها در بازی وجود دارد و همیشه بازی بهتر از تمرین است. طبیعی است از بازی هم راضی باشیم. بازیکنان خوب دویدند و حریف هم بد نبود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا اطلاعی از استعفای طاهری دارد یا نه گفت: امروز (دوشنبه) این خبر را شنیدم و نمی‌توانم هیچ نظری دهم چون از سوی باشگاه هیچ خبر رسمی به دست ما نرسیده است. هر چیزی که شنیدم از طریق مطبوعات بوده و نمی‌دانم دلیل اتفاقات چیست اما می‌دانم طاهری گرفتاری و مشغله زیادی داشت و به تنهایی علیه همه مشکلات تلاش می‌کرد.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: امروز به ایران آمدم و آخرین تماسم با طاهری به بعد از بازی با سایپا برمی‌گردد. او به کربلا رفت و من هم در کرواسی بودم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که با توجه به رفتن احتمالی طاهری، تکلیف تمدید قراردادش با پرسپولیس چه می‌شود، توضیح داد: باید ببینیم چه چیزی برای باشگاه بهتر است.  واقعیت این است که در این سه سال به همراه طاهری نتایج درخشانی کسب کرده‌ایم و باشگاه از هر لحاظ پیشرفت داشته است. خودم نیز شخصا با وجود این که می‌دانستم مشکلات زیادی پیش رو دارم با او همکاری بسیار خوبی داشته‌ام.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که اگر به رادوشوویچ بیشتر بازی می‌داد، بیرانوند احساس امنیت نمی‌کرد تا ساز جدایی کوک کند، تصریح کرد: چه کسی گفته بیرانوند این قدر مطمئن است؟ بیرانوند بارها به من اعلام کرده که قصد رفتن ندارد. شاید به رسانه‌ها چنین چیزی اعلام کرده باشد اما در این مورد حرفی با من نزده است. با این حال زمانی که از اردوی تیم ملی برگشت، با بیرانوند صحبت می‌کنم. اگر مجبور به سربازی رفتن است، برود.

برانکو ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم با بیرانون صحبت کردم و گفت در پرسپولیس می‌ماند. بیرانوند همچنان بازیکن پرسپولیس است و حداکثر تا آن‌جا که بتوانیم از او استفاده می‌کنیم. هیچ بازیکنی مهم‌تر از باشگاه نیست. اگر بیرانوند بخواهد برود، مشکلی نیست. فکر می‌کنید اگر او برود سکو پایین می‌آید؟

به گزارش ایسنا،او در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا سفرش به کرواسی ارتباطی به همکاری‌اش با تیم ملی این کشور در آینده دارد یا نه گفت: خیر این سفرم به منظور استراحت بوده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین