کد خبر: ۴۸۸۲۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
طی حکمی از سوی معاون رییس جمهور؛

محمدعلی افتخاری به سمت رئیس امور منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه منصوب شد

به موجب حکمی از سوی محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدعلی افتخاری به سمت رئیس امور منابع انسانی و پشتیبانی این سازمان منصوب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به موجب حکمی از سوی محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدعلی افتخاری بهمحمدعلی افتخاری به سمت رئیس امور منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه منصوب شد سمت رئیس امور منابع انسانی و پشتیبانی این سازمان منصوب شد.

محمد علی افتخاری که متولد سال ۱۳۵۷ می باشد دارای دکترای مدیریت آینده پژوهی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی باگرایش تحول است.

سمت های وی در معاونت نظارت و راهبردی رییس جمهور و سازمان مدیریت، شامل مدیرکل پشتیبانی و رفاه، دبیر و عضو شورای راهبردی امور رفاهی و پشتیبانی، مسئول و عضو کمیته های مختلف جشنواره شهید رجایی، دبیر ستاد هفته دولت، ریاست مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل، مسئول پیشبرد امور مرتبط با تأسیس و راه اندازی مرکز آسیا اقیانوسیه برای توسعه مدیریت اطلاعات بلایا اسکاپ در ایران ، همجنین عضو کارگروه سفرهای خارجی در سازمان برنامه و بودجه، مشاور در نهاد ریاست جمهوری و مدیریت در بخشهای مختلف مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام می باشد.

شایان ذکر است در دوره ریاست افتخاری در مرکز روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور،، این سازمان حائز رتبه اول مصاحبه در جشنواره ملی روابط عمومی گردید، همچنین در دوره جدید مدیریت پشتیبانی و رفاه وی نیز اقدامات بنیادین و تحولگرا در این حوزه انجام گرفت.

گفتنی است وی دارای  تالیفاتی در حوزه آینده پژوهی و تحول و همچنین مدیرمسئولی دو نشریه تخصصی بوده است.

به نظر می رسد در راستای تاکید  رییس جمهوری مبنی بر به کارگیری مدیران جوان و شایسته در بدنه دولت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با انتخاب نیروهای جوان و توانمند به این مهم جامه عمل پوشانده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
1
آقای افتخاری بسیار انسان شریف و شایسته ای است و در هر پست و مقامی که باشد صادقانه و متعهدانه خدمت می کند برای ایشان از خدای بزرگ آرزوی بهترینها را دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
1
آقای افتخاری بسیار انسان وارسته ، دلسوز ، مهربان ، متعهد و شریف است ای کاش هرگز از سازمان برنامه و بودجه نمی رفت برای این مدیر عزیز و بزرگوار از خدای بزرگ بهترینها را آرزو دارم هر کجا که باشند برایشان سلامتی و سربلند آرزو می کنم چرا که ایشان لایق بهترینها هستند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین