کد خبر: ۴۸۸۵۶۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

جام جهانی روسیه؛ ایتالیا ناکام در گام نخست/دو تساوی بدون گل در پلی‌آف‌/سنگال به جام جهانی صعود کرد

سوئد جمعه شب موفق شد در دیدار رفت مرحله پلی آف رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه اروپا با یک گل از ایتالیا بگذرد.
آفتاب‌‌نیوز :
شاگردان یان آندرسون که در خانه مقابل آتزوری صف آرایی کرده بودند سه امتیاز با ارزش این دیدار را به نام خود ثبت کردند تا در مسابقه برگشت از بخت صعود بیشتری برخودار باشند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، تنها گل این دیدار در دقیقه ۶۱ و بر خلاف جهت مسابقه توسط یاکوب یوهانسون، هافبک بیست و هفت ساله تیم ملی سوئد به ثمر رسید.

ایتالیا که تا پیش از دریافت گل کنترل بازی و میدان را در دست داشت برای جبران نتیجه بر شدت حملات خود افزود و برغم برخوردار شدن از چند موقعیت مناسب نتوانست از شکست بگریزد. شوت سرکش ماتیو دارمیان در دقیقه ۷۰ که از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه سوئد اصابت کرد، خطرناکترین حمله آتزوری در دقایق پایانی بود.

به نوشته یورونیوز، دیدار برگشت دو تیم روز دوشنبه سیزدهم نوامبر برگزار می شود.

دو تساوی بدون گل در پلی‌آف‌ انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸

رقابت‌های پلی‌آف بین قاره‌ای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بامداد روز شنبه با برگزاری دو بازی دور رفت خود را پشت سر گذاشت.

در اولین مسابقه هندوراس در خانه به مصاف تیم‌ ‌ملی استرالیا رفت که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا همه چیز برای صعود به استرالیا کشیده شود.

در دیگر دیدار نیوزیلند نماینده قاره اقیانوسیه در خانه پذیرای پرو بود که این دیدار نیز برنده‌ای نداشت و با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا پرو شرایط بهتری برای صعود به جام جهانی  پیدا کند.دیدارهای برگشت این مرحله اواخر همین هفته‌ برگزار خواهد شد.

سنگال به جام جهانی صعود کرد

همچنین مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه جمعه شب در آفریقا برگزار شد. در نخستین بازی و در گروه D سنگال برابر آفریقای جنوبی قرار گرفت و با دو گل میزبانش را شکست داد.

جام جهانی روسیه؛ ایتالیا ناکام در گام نخست/دو تساوی بدون گل در پلی‌آف‌/سنگال به جام جهانی صعود کرد

به نوشته ایسنا، سنگال با این پیروزی صعودش را به جام جهانی قطعی کرد.پیش از این تیم های مصر و نیجریه از قاره آفریقا به این رقابت ها صعود کرده بودند.

در ادامه بازی های امشب الجزایر برابر نیجریه قرار می گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین