مشایی ۵ روز مهلت دارد خود را به شعبه بازپرسی معرفی کند
مشایی به دادسرا احضار شد/ اتهام؛ تبلیغ علیه نظام، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، توهین به مسئولان و تشویش اذهان عمومی
اسفندیار رحیم مشایی به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.
به گزارش آفتاب نیوز، مشایی به اتهام تبلیغ علیه نظام، تصرف غیرقانونی در اموال دولتی، توهین به مسئولان نظام و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی به دادسرا احضار شده است.
به گزارش آفتابنیوز، سایت دولت بهار اعلام کرد که رییس دفتر احمدینژاد، پنج روز از تاریخ ابلاغ مهلت دارد خود را به شعبه بازپرسی معرفی کند.