کد خبر: ۴۸۹۲۴۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳

توقف استقلال مقابل منتخب کیش

تیم فوتبال استقلال در مصافی تدارکاتی به تساوی یک بر یک مقابل منتخب کیش رضایت داد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم فوتبال استقلال که از هفته گذشته برای اردوی آماده سازی خود در جزیره کیش به سر می برد، امروز (دوشنبه) مهمان تیم منتخب جزیره کیش بود. در این بازی که استقلالی ها در اکثر دقایق مالک توپ و میدان بودند، دروازه بان تیم منتخب کیش عملکردی درخشان داشت و توپ های زیادی را از بازیکنان استقلال گرفت. اوج کار او در اواسط نیمه اول بود، یعنی زمانی که او ضربه پنالتی سجاد شهباززاده را دفع کرد.

تک گل تیم منتخب کیش در دقیقه 80 زده شد. بعد از اعلام یک ضربه پنالتی به سود تیم منتخب کیش، این تیم به گل رسید تا بازی یک بر صفر شود و در ادامه تلاش آبی ها برای گلزنی بیشتر شد تا اینکه در آخرین ثانیه های بازی، استقلال توسط عظیم گوک گل تساوی را به ثمر رساند و بازی یک بر یک تمام شد.

در ترکیب اولیه استقلال در این بازی مهدی رحمتی، عظیم گوگ، پادوانی، آرمین سهرابیان، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، یعقوب کریمی، امید نورافکن، محمد جواد محمدی، بهنام برزای و سجاد شهباززاده به میدان رفتند و در نیمه دوم بیت سعید، فرشید باقری، مهدی قائدی و علی قربانی وارد زمین شدند.

شلوغی عجیب در کنار نیمکت تیم استقلال از نکات جالب بازی بود. تعداد زیادی از افراد با لباس شخصی در کنار نیمکت استقلال قرار داشتند.

به گزارش ایسنا، این دیدار بعد از یک دقیقه سکوت به احترام درگذشتگان زلزله کرمانشاه برگزار شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین