کد خبر: ۴۸۹۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

شمس، سایپا را نقره داغ کرد

در ادامه دیدار های هفته هفتم لیگ برتر والیبال کاله سه بر یک شهرداری ارومیه را شکست داد و شهرداری تبریز با همین نتیجه خاتم اردکان را مغلوب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه رقابت های هفته هفتم‌لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ چهار دیدار به طور همزمان در شهرهای تهران، تبریز، آمل و ورامین برگزار شد.

در یکی از دیدار ها که بین دو تیم پایتخت نشین برگزار شد شمس در سالن فدراسیون والیبال میزبان سایپا بود. در این دیدار شمس با هدایت محمد وکیلی دست به کار بزرگی زد و موفق شد سایپا را با تمام ستاره هایش سه بر صفر از پیش رو بردارد.

بازیکنان جوان تیم شمس با کسب سه امتیاز شیرین این دیدار خانگی موفق شدند در پایان هفته بالاتر از این تیم قرار بگیرند.

هر دو تیم‌ با سه برد و چهار شکست ۹ امتیازی هستند و در میانه های جدول جا خشک کرده اند.

ست های این دیدار با امتیاز های ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ به سود شمس پایان یافت.

در دیگر دیدار مهم شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی میزبان خاتم اردکان بود که در نهایت این تیم مدعی و بدون شکست شهرداری بود که توانست سه بر یک برابر خاتم به پیروزی برسد.

شاگردان عادل بنا کار تا بل این جای فصل به همراه بانک سرمایه تنها تیم‌های بدون شکست لیگ هستند.

شهرداری تبریز با این برد خانگی مجموع امتیازاتش را به عدد ۱۹ رساند و با هفت برد امیدوار به لغزش بانک سرمایه است تا جایگاه نخست را از آن خود کند. خاتم اردکان هم با سه برد و چهار باخت و هشت امتیاز در مکان نهم جدول باقی ماند.

ست های این بازی با امتیاز های ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۳ به سود تبریزی ها به پایان رسید.

در یکی از حساس ترین و زیبا ترین دیدار های هفته هفتم دو تیم پر طرفدار کاله مازندران و شهرداری ارومیه در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان بهروز عطایی موفق شدند سه بر یک تیم پر نوسان شهرداری ارومیه را از پیش رو بردارند.

شهرداری ارومیه پس از تحمل این شکست خارج از خانه با سه پیروزی و چهار باخت با ۹ امتیاز در رده ششم باقی ماند و کاله هم‌ با چهار برد و دو باخت امتیازاتش را به عدد ۱۲ رساند و پایین تر از پیکان در رده پنجم قرار گرفت.

کاله ست های این بازی را با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۴ بر ۲۶، ۳۱ بر ۲۹ و ۲۵ بر ۱۹ از آن خود کرد.

شهرداری ورامین هم در سالن شهید گل عباسی از رعد پدافند قعر جدولی پذیرایی کرد و موفق شد با کسب پیروزی سه بر صفر جایگاه سوم خود در جدول را حفظ کند.

شاگردان فرهاد نفرزاده با کسب چهار پیروزی و سه شکست مجموع امتیازات خود را به عدد ۱۴ رساندند و بالاتر از پیکان در رده سوم ایستادند. رعد پدافند کاشان هم بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

ورامینی ها در این بازی با امتیاز های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ به برتری دست یافتند.

در نخستین دیدار هفته نیز که از ساعت ۱۵ برگزار شد پیکان تهران سه بر صفر سارویه ساری را مغلوب کرد.

به گزارش ایسنا، در آخرین دیدار هفته هفتم از ساعت ۱۷:۳۰ بانک سرمایه در گنبد به مصاف هاوش رفته است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین