کد خبر: ۴۸۹۶۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
هیچ خانواری نباید بدون چادر بماند/آمار بی‌اساس را نمی‌پذیرم

هشدار شدید‌ استاندارکرمانشاه به مدیران: متوجه نیستید بحران است و مردم بی‌خانمان؟ همراه اول کی می‌خواهد مشکل تلفن را حل کند؟

اینکه برق ۱۰ درصد وصل شده فردا ۵ درصد این چه سیستمی است؟ متوجه نیستید بحران است و مردم بی خانمان شدند؟ درصد یعنی چه؟ برق باید فوری برقرار شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 بازوند، استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد بحران سرپل ذهاب گفت: از امشب آمار بی‌اساس را نمی‌پذیرم و میدانی نحوه توزیع چادر را رصد هشدار شدید‌الحن استاندار کرمانشاه به مدیران: متوجه نیستید بحران است و مردم بی‌خانمان شدند؟ این همراه اول کی می‌خواهد مشکل تلفن را حل کند؟می‌کنم. هیچ خانواری نباید بدون چادر بماند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی افزود: اینکه برق ۱۰ درصد وصل شده فردا ۵ درصد این چه سیستمی است؟ متوجه نیستید بحران است و مردم بی خانمان شدند؟ درصد یعنی چه؟ برق باید فوری برقرار شود.

بازوند گفت: حتی یک شب دیگر هم نباید این وضعیت ادامه پیدا کند، صورت جلسه کنید اگر تا ساعت مشخص برق وصل نشد تکلیف را روشن می‌کنم.

استاندار کرمانشاه گفت: این همراه اول کی می‌خواهد مشکل تلفن را حل کند؟ من با هر کدام از مدیرانم می‌خواهم تماس بگیرم نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
0
0
کشوری که دیگرتوان حل وفصل مشکلات راندارد حقیقتاً بااین روحیه واین روند دیگر کشش وجود ندارد به نظر می آید که درکارها نوعی مقاومتها می شود.وگرنه مردم همیشه برای کمک به هم آماده اند وازجان مایه می گذارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
1
1
جناب ،پست برق چادر مسافرتي نيست كه سريع برپا شود، شبكه هم همينطور
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین