کد خبر: ۴۹۱۳۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

ماشین را به دیوار می چسباندم و ..! / گفتگو متفاوت با جوان 24 ساله که 8 زن را آزار شیطانی داد + عکس

کفتار شب های تهران برای پرده برداری از راز جنایات خود مقابل دوربین قرار گرفت اما زمانی که به نام مادر خود رسید بغضش شکست.
آفتاب‌‌نیوز : بی صبرانه منتظر دیدنش بودیم، توصیفات گوناگونی از او می شد، از دستگیری جنجالیش با شلیک 22 گلوله تا آزارهای وحشت آور زنان توسط او که سکوت شب های تهران را می شکست همه و همه باعث می شد تا منتظر دیدن او بمانیم.

مامور آگاهی زمانی که در همین افکار بودیم گفت آوردنش. به کنار در ورودی رفتیم. صدای برخورد زنجیر پابندش با زمین هر لحظه نزدیکتر می شد. از روی پله ها بالا آمد و برای اولین بار چهره اش را دیدیم.

کفتار شب های تهران نه درشت اندام بود و نه جای چاقو روی دست ها و صورتش داشت. او یک جوان 24 ساله بود که شاید بسیاری از قربانیان او گول ظاهر ساده او را خوردند.

ماشین را به دیوار می چسباندم و ..! / گفتگو متفاوت با جوان 24 ساله که 8 زن را آزار شیطانی داد + عکس

وارد اتاق شد و پشت صندلی نشست. افسر پرونده او نیز مقابلش نشست و گفتگوی اختصاصی پشت درهای بسته آغاز شد.

ابتدا نامش را پرسیدند، در جواب گفت محمد هستم، خیلی آرام صحبت می کرد، انگار نه انگار که در مقابل او هشت پرونده سیاه تجاوز قرار دارد.

از کارش پیش از اینکه بزهکار شود پرسیدم و با همان لحن گفت حدود یک سال پیش در مکانیکی کار می کردم و درآمدم 600 هزار تومان در ماه بود و این درآمد کفاف من را نمی داد زیرا کمک خرج خانه نیز بودم. پس از اینکه محل کارم را ترک کردم دنبال کار گشتم اما پیدا نکردم. هر جا رفتم کارت ملی، شناسنامه و عدم سوسابقه می خواست برای همین نمی توانستم جایی کار کنم زیرا سابقه کیفری هم داشتم. متهم در حالی که صدایش به زور از گلو خارج می شد گفت: سوابقی مانند سرقت و دعوا داشتم . چیز دیگری یادم نمی آید.

کفتار شب های تهران در مورد اولین دعوایی که تجربه کرده بود گفت: با رفیقم دعوا کردم و با شیشه نوشابه به سر او زدم و شکایت کرد. در همین هنگام یک زخم کهنه روی دست راست متهم توجه ما را جلب کرد، زمانی که از این زخم پرسدیم گفت: داشتم با همسایه خود کل کل می کردم، می گفت نباید ماشین خود را این جا پارک کنی من هم با مشت زدم به شیشه.
خمیازه های پی در پی متهم پرونده های سیاه سریالی تهران که به گفته خودش بخاطر سرد بودن بازداشتگاه و بی خوابیش بود به زحمت به او اجازه صحبت کردن می داد، اما باید توجه داشت که کفتار شب های پایتخت به شیشه اعتیاد دارد و این خمیازه ها و بی حالی بیشتر بخاطر دوری از شیشه است.

کفتار شب های تهران سعی داشت تا در گفتگو طوری نشان دهد که تمام قربانیان با او دوست بودند و به خواسته خودشان در دام سیاه او افتادند. او گفت: اکنون روابط به گونه ای است که هر کس وارد رابطه دوستی شود قطعا رابطه جنسی در پی دارد. این چیزی است که من دیده ام.
همین هنگام از او پرسیده شد چند مورد از قربانیانش به قول خودش با او دوست نبودند و به زور در دام او افتادند و در حالی که به او التماس می کردند به آن ها تجاوز می کرد؟ محمد با لحن آرامی گفت نمی دانم.


ماشین را به دیوار می چسباندم و ..! / گفتگو متفاوت با جوان 24 ساله که 8 زن را آزار شیطانی داد + عکس
در ادامه کفتار شب های تهران از اولین تجربه رابطه جنسی خود پرده برداری کرد و در حالی که صدایش با زحمت شنیده می شد گفت: نمی دانم، راهنمایی بودم، دوستم بود.
چند برادر داری؟
دو برادر
ازدواج کردند؟
نمی دونم
نمی دونی؟! چند وقته که ازشون خبر نداری؟
یک سالی میشه
از خونه فرار کردی؟
نه خونه نمی رم
خونه نمیری چون راهت نمی دن؟
درسته
چرا؟
چون شیشه مصرف می کنم
ماشین آخرو کی سرقت کردی؟
دو سه روز پیش بود
بالاترین مدلی بود که سرقت کرده بودی؟
سرش را به سمت پایین به نشانه تایید تکان می دهد
چطوری نقشه خودت رو در ماشین عملی می کردی؟
با چاقو یا پیچ گوشتی در محل های خلوت شهر تهدیدشون می کردم، اولش داد و بیداد می کردند ولی وقتی می دیدند راهی ندارند تسلیم می شدند و...
نمی گفتی که از تو شکایت کنند؟
فکر نمی کردم
چرا؟ فکر می کردی از ترس آبروشون شکایت نکنند؟
سکوت
قربانیان خودت رو چطور انتخاب می کردی؟
خمیازه می کشد و می گوید: بوق می زدم.
به غیر از این خودرو چه خودروهایی سرقت کرده بودی؟
پراید بود و مزدا
چند وقته که از مادرت خبر نداری؟
بغضش می شکند و در حالی که صورتش را اشک فرا می گیرد می گوید: خیلی وقته
تو خدمت نرفتی؟
نه
می دونی اون خانم که شوهر داشته و تو باهاش اون کارو کردی چقدر از نظر روانی به هم ریخته؟
دوباره خمیازه می کشد و می گوید نمی دونم
از بابات چیزی می خواستی که برات تهیه نکرده باشه؟
خیلی چیزا، مثلا دوچرخه
همیشه در ذهنت موند؟
نمی دونم
دوست داشتی خونوادت برات چیکار کنن؟
دوباره بغض می کند و دوباره اشک صورتش را فرا می گیرد و می گوید: هیچی
در این یک سال که خونه نبودی کجا بودی؟
در ماشین می خوابیدم و گاهی اوقات به خونه دوستم می رفتم که اونم معتاد به شیشه بود.
برای سرقت خودرو چند وقت زندان بودی؟
دو سال
چرا اصلاح نشدی؟
سر کاری که نکرده بودم رفتم زندان، دوستم سرقت کرده بود پای منم گیر شد. در تعقیب و گریز پلیسی دوستم تیر خورد و مرد و همه چیز گردن من افتاد.
چرا هیچ رفیق درستی نداشتی؟
در محل ما این جوریه، در کوچه ما همه آدما همین طورین
انتخاب مصرف شیشه دست تو بوده یا نه؟
خمیازه کشید و گفت: بله و پس از چند ثانیه گفت: نه تقصر رفیقم بود
توضیح بده؟
دوستم به من تعارف کرد و گفت با یه کام طوری نمیشه معتاد نمیشی یه کام گرفتم حس عجیبی به من دست داد که از اون به بعد رفتم سمت شیشه
شرح یکی از اقدامات سیاهت رو بگو
خانمی رو که همراه یه بچه بود سمت شرق تهران در خیابون دیدم، بهش گفتم کجا میرید؟ گفت می خوام چمدون بخرم، گفتم من یه جا رو می شناسم که چمدون های خوبی داره و سوارش کردم. بچه اش را به دوستش سپرد و سوار شد و رفتیم و در جایی خلوت...
یک مورد دیگر را در میدان هفت تیر سوار کردم و در جایی خلوت خودرو را به دیوار چسباندم تا قربانی نتواند پیاده شود و سپس با تهدید چاقو...
در همین هنگام صدای یکی از قربانیان کفتار شب های تهران هنگام مواجهه حضوری برای شناسایی پخش شد. متهم نمی خواست به این صدا گوش دهد اما راهی جز این نداشت و در آخر گفت: این همونی بود که بچه داشت.
اگر قانون  و امنیتی وجود نداشت چیکار می کردی؟
آدم می شدم.
چهار بار رفتی زندان تاثیر نکرده درسته؟
چهار بار رفتم زندان مسائل مربوط به سرقت رو یاد گرفتم
یعنی زندان هیچ چیز مفیدی نداشت؟
سکوت
در ادامه این گفتگو بازپرس پرونده کفتار شب های تهران از ابهامات این پرونده پرده برداری کرد و گفت: اداره شانزدهم پلیس Police آگاهی تهران از 13 مرداد ماه سال جاری پیگیر این پرونده شد. به این صورت که خانمی 32 ساله مجرد به کلانتری 128 تهران نو مراجعه کرد و از ربایش و سرقت و تجاوز به عنف شکایت کرد. تا اینکه در روز دوم آبان ماه متهم شناسایی و در یکی از اتوبان های تهران در تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.
کاراگاه در ادامه گفت: این فرد چون سابقه دار است با هوش خاصی جواب سئوالات را می داد زیرا پرونده هایی که با پراید اقدام به ربایش خانم ها کرده بود ادعا می کرد که قربانیان را نمی شناسد، زیرا دید مردم به این است که پراید به عنوان خودروی مسافرکشی شناخته شده است و اگر بخواهد اعتراف کند شاکیان به عنوان مسافر سوار شدند در اصل قبول کرده که این کار را به زور انجام داده است این در حالی است که خودرهایی که با مزدا خانم ها را سوار کرده بود اعتراف کرد زیرا دید مردم این گونه است که خانمی که سوار مزدا شده است مشکل دارد این در حالس است که این گونه نیست و این خانم ها در شرایطی قرار گرفتند که ناچار به اعتماد به این فرد شدند.

وی ادامه داد: این در حالی است که یکی از شاکیان این پرونده که سوار مزدا شده بود در مقابل خواسته او مقاومت کرده بود، به گونه ای که شیشه خودرو شکسته شد و روز بعد هم بخاطر شکستگی شیشه خودرو گشت کلانتری به این خودرو مظنون شد و تعقیب و گریز شکل گرفت.
بازپرس این پرونده در ادامه به مردم توصیه کرد: در این مواقع مردم به خصوص بانوان سعی کنند که حتما از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

نکته قابل توجه

کفتار شب های تهران چندی پیش به اتهام ربودن یک خانم دستگیر شد و به دادسرای ناحیه 14 برده شد. در تحقیقات مشخص شد که خودرویی که متهم همراه داشته نیز سرقتی بوده است و آن خانم مدعی شده که متهم او را ربوده بوده است. پرونده به شعبه اول دادیاری برده می شود و کفتار شب های تهران با یک قرار کفالت آزاد می شود و اتفاقات بدتری رخ می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
2
کثافت رو باید اعدامش کرد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین