آفتابنیوز : در روزهای گذشته اسنپ از رانندگانش خواسته بود مسیریاب ویز را از گوشیهای خود پاک کنند. رانندگان این موضوع را نقض جریم خصوصی خود میدانند. شرکت اسنپ هم مدعی شده از طرف مقامهای قضایی از آنها خواسته شده تا از این مسیریاب استفاده نکنند.
به گزارش آفتابنیوز، اغلب شرکتهای مسافربری آنلاین در دنیا پس از یک دوره ماه عسل با مشتریان و رانندگانشان با نارضایتی آنها مواجه میشوند. اوبر، نمونه جهانی اسنپ و تپسی مدتهاست با نارضایتی رانندگانش از کاهش درآمد آنها و افزایش سهم شرکت از کرایهها، بیمهنشدن رانندگان و امتیازدهیهای ناعادلانه دست به گریبان است.
منبع: فرارو و فارس