کد خبر: ۴۹۲۰۲۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

تظاهرات در بحرین در اعتراض به ادامه حصر خانگی آیت‌الله عیسی قاسم

بحرینی‌ها تظاهراتی را در اعتراض به اخبار منتشر شده مبنی بر وخامت وضعیت جسمانی آیت‌الله عیسی قاسم که در حصر خانگی به سر می‌برد، برگزار کردند.
آفتاب‌‌نیوز : مناطق مختلف بحرین شب گذشته شاهد برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز  نسبت به شرایط نگران کننده سلامتی آیت‌الله عیسی قاسم، رهبر دینی و معنوی شیعیان این کشور بود که از پنج ماه پیش در حصر خانگی به سر می‌برد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المنار، اهالی شهرک الدرّاز به سمت خیابان منتهی به منزل شیخ عیسی قاسم تظاهرات کردند.

ساکنان منطقه "المقشع" واقع در غرب منامه نیز در حالی که تصویر آیت‌الله عیسی قاسم و شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق، بزرگترین گروه شیعه مخالف دولت را در دست داشتند، از منازل خود خارج شدند و تظاهرات کردند.

اعتراض کنندگاه خیابان "البدیع" را که به پایتخت این کشور متصل می‌شود، بستند و اهالی روستاهای مجاور نیز  به سمت "الدراز" آمدند.

ااهلی "ابوصبیع" و "الشاخوره" واقع در شمال کشور نیز به منظور اعلام مخالفت‌شان با حصر اعمال شده علیه شیخ عیسی قاسم و عدم رسیدگی و معالجه وی به راه انداختند.

 پیشتر هیئت علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای نسبت به وضعیت جسمانی شیخ عیسی قاسم ابراز نگرانی شدید کرده و از مردم این کشور خواسته بود برای "دفاع از بحرین" به خیابان‌ها بیایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین