کد خبر: ۴۹۲۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

بازدید رئیس کل بانک مرکزی و مدیرعامل بانک کشاورزی از مناطق زلزله زده

رئیس کل بانک مرکزی و مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن بازدید از مناطق زلزله زده و دیدار با زلزله زدگان در استان کرمانشاه، در جلسه ستاد بحران که با حضور مدیران ارشد بانک ها برای بررسي نقش آفريني نظام بانكي در بازسازي اين مناطق برگزار شد شرکت کردند.
آفتاب‌‌نیوز : دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز دوشنبه ششم آذر در سومین روز از سفر خود به استان زلزله زده کرمانشاه، همراه با ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی از روستاهای زلزله زده این استان بازدید و با زلزله زدگان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه، بر اساس این گزارش، دکتر شهید زاده همچنین در جلسه ستاد بحران که با حضور رئیس کل بانک مرکزی و مدیران ارشد بانک ها با محور بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بانک ها در مناطق زلزله زده ، نحوه همیاری شبکه بانکی برای بازسازی این مناطق و توانمندی های نظام بانکی در حل مشکلات زلزله زدگان در محل فرمانداری قصر شیرین برگزار شد، شرکت کرد.

شایان ذکر است در اجرای مصوبه کمیسیون اعتباری بانک مرکزی، بانک کشاورزی یکی از بانک های عامل ارایه دهنده تسهیلات به زلزله زدگان کرمانشاه است و کارکنان این بانک در شعب مناطق زلزله زده علیرغم تحمل آسیب های مالی و جانی از نخستین روزهای پس از زمین لرزه درحال ارائه خدمات مالی و اعتباری به هموطنان هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین