کد خبر: ۴۹۲۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶

اظهارات تکان‌دهنده دختر دانش‌آموز کلاس ششم درباره راننده‌سرویس 64ساله: 3سال است به من تجاوز می‌کند

رسیدگی به این واقعه هولناک ازچند ماه قبل و به دنبال شکایت والدین دختر نوجوانی کلید خورد که مدعی بودند فرزندشان از پنج سال پیش با تهدید‌های راننده 64 ساله سرویس مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز : ایران نوشت:راننده سرویس مدرسه که متهم است یکی از دختران دانش‌آموز را طی چند سال، با تهدید و خوراندن قرص ترامادول مورد تجاوز قرار داده، صبح دیروز وقتی در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران پای میزمحاکمه ایستاد منکر اظهارات شاکی شد.

 رسیدگی به این واقعه هولناک ازچند ماه قبل و به دنبال شکایت والدین دختر نوجوانی کلید خورد که مدعی بودند فرزندشان از پنج سال پیش با تهدید‌های راننده 64 ساله سرویس مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است.

در ابتدای این جلسه که صبح دیروز به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور قاضی واعظی- مستشار دادگاه - تحت رسیدگی قرار گرفت، شاکی با چهره‌ای آشفته به تشریح جزئیات تلخ‌ترین لحظات زندگی‌اش پرداخت و گفت: «وقتی کلاس سوم دبستان بودم، یک روز که همه بچه‌ها پیاده شدند، عمو الیاس به سراغم آمد و با تهدید به من یک قرص داد و خوردم. چند دقیقه بعد که نیمه بیهوش شده بودم به من تجاوز کرد. بعد هم به من گفت اگر در این باره به دیگران حرفی بزنم مرا می‌کشد. به همین خاطر از ترس هیچ حرفی به هیچ‌کس نزدم و این ماجرا تا کلاس ششم ادامه داشت. ولی دیگر نمی‌توانستم ادامه بدهم چون فهمیده بودم این کار اشتباه است و بالاخره همه چیز را به پدر و مادرم گفتم. ولی افسوس که او من و زندگی‌ام را نابود کرد. حالا هم بشدت معتاد به ترامادول شده‌ام. امروز هم اینجا حاضر شدم تا  شکایت کنم و از شما قضات درخواست اشد مجازاتش را دارم. البته برای صحت گفته‌هایم یک شاهد هم دارم. او همکلاسی‌ام به‌نام سوگند است و شهادت می‌دهد که الیاس من را به خانه‌اش می‌برد و با زور به من تجاوز می‌کرد.»

پس از پایان اظهارات تکان‌دهنده دختر نوجوان، قضات از شاهد خواستند در جایگاه قرار گیرد.دختر نوجوان در اظهاراتش گفت: «من بارها دیده بودم که راننده سرویس- الیاس- رؤیا را به خانه‌اش می‌برد.حتی الیاس چندین‌بار هم از من خواسته بود که به خانه‌اش بروم ولی چون رؤیا ماجراها را برایم تعریف کرده بود ترسیدم و هیچ وقت به آنجا نرفتم.»

پس از پایان اظهارات شاهد، متهم پای میز محاکمه ایستاد و در دفاع از خود تمامی ادعاهای دو دانش‌آموز را دروغ خواند و مدعی شد تمام این حرف‌ها ساخته و پرداخته ذهن دختربچه‌هاست. با این حال به دستور رئیس دادگاه، متهم به پزشکی قانونی معرفی شد تا پس از بررسی‌های لازم و مدنظر قضات، درباره این پرونده تصمیم گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
1
اعدام با سلاخی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین