کد خبر: ۴۹۲۳۹۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

اردوغان: اگر مدرکی از دارایی خارجی من دارید به همه نشان دهید

رئیس جمهور ترکیه در پاسخ به اتهامات وارد شده از سوی کمال قلیچدار اوغلو درباره سرمایه گذاری خود و وابستگانش در شرکت های خارج از این کشور، خواستار اثبات این مدعا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در پی بالا گرفتن تنش های لفظی میان رئیس جمهوری ترکیه و «کمال قلیچدار اوغلو» رهبر حزب جمهوریخواه خلق ترکیه درخصوص سرمایه گذاری میلیون دلاری حلقه نزدیکان اردوغان در یک شرکت خارجی، اردوغان خواستار افشا شدن مدارک مربوط به این سرمایه گذاری به صورت عمومی شد.

بر اساس این گزارش، اردوغان که روز گذشته در جریان سخنرانی خود اتهامات مطرح شده از سوی قلیچدار اوغلو را رد کرده بود، گفت: اگر شما مدارکی در دست دارید، آن را با عموم مردم و دستگاه قضایی به اشتراک بگذارید.

اتهامات وارد شده در این باره علیه اردوغان نخستین بار دو هفته پیش توسط قلیچدار اوغلو طرح شد. موضوعی که موجب شدید برافروختگی رئیس جمهور ترکیه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حریت،قلیچدار اوغلو روز گذشته نیز بار دیگر اعلام کرد مدارکی در دست دارد که نشان می دهد اطرافیان اردوغان از جمله پسر، برادر زن و دستیار سابق اجرایی وی در مجموع حدود ۱۵ میلیون دلار در یک شرکت در خارج از ترکیه سرمایه گذاری کرده اند.

اردوغان نیز روز گذشته ساعاتی پس از مطرح شدن این اتهام در سخنرانی خود گفت اگر مدارکی از سرمایه گذاری از من در خارج از ترکیه نشان دادید، از پست خود استعفا خواهم داد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین