کد خبر: ۴۹۲۵۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

پزشک قلابی بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری یک دکتر قلابی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: متهم در حال حاضر به اتهام کلاهبرداری و فعالیت در امور پزشکی بدون داشتن پروانه، تحت قرار بازداشت موقت است.
آفتاب‌‌نیوز :
محسن نیکورز در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی  کسب گزارش معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان، مشخص شد فردی با نام مستعار دکتر شکیبا اهل و ساکن استان البرز، خود را متخصص زنان و زایمان معرفی کرده است.

این مقام قضائی عنوان کرد: به لحاظ اهمیت رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی  قرار گرفت و با اقدام به موقع و دستورات قاطع قضایی و در اقدامی غافلگیرانه دکتر قلابی در شهر سیرجان دستگیر گردید.

دادستان سیرجان بیان کرد: تحقیقات اولیه در این رابطه حکایت از آن دارد که هویت اصلی وی «سکینه،ح» است و متهم سابقه رابطه نامشروع و قوادی در پرونده خود دارد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: متهم خود را دکتر شکیبا متخصص زنان و زایمان معرفی و مراجعینی که دچار مشکل نازایی بوده اند را در منزل معاینه و پس از دریافت مبالغ هنگفت از مالباختگان، پس از نمونه برداری، دارو تجویز و در مواردی اقدام به انجام عمل تراشه رحم نیز نموده و به مراجعین توصیه به مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی جهت جلوگیری از سقط احتمالی می کرده است.

دادستان سیرجان اعلام کرد: در تحقیقات به عمل آمده از سوی پلیس آگاهی وی فاقد تحصیلات دانشگاهی است.

به گزارش ایسنا، این مقام قضائی اعلام کرد: تاکنون بیش از 30 نفر به عنوان شاکی به دادسرای سیرجان مراجعه کرده‌اند و حسب مستندات ارائه شده تاکنون مبلغی در حدود 3 میلیارد ریال از مالباختگان اخاذی شده است.

نیکورز بیان کرد: با توجه به نحوه اقدام و گستره عمل وی ظاهراً اقدامات این پزشک تقلبی فراتر از سطح شهرستان و جنبه کشوری دارد کما اینکه تاکنون مالباختگانی از استان های همجوار جزء شکات هستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین