کد خبر: ۴۹۲۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

مظلومی: استقلال بیمار است/ همه تقصیرها را گردن سرمربی نیندازیم

پرویز مظلومی گفت: استقلال دچار یک بیماری شده و دوای دردش مربی نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
 پرویز مظلومی یکی از چهره های ورزشی بود که پس از زلزله کرمانشاه به غرب کشور رفت تا برای چند ساعت هم که شده، کنار مردم این منطقه باشد. سرمربی سابق استقلال در این گفت و گو، درباره مناطق زلزله زده و وضعیت استقلال صحبت کرده است.

*چه چیزی باعث شد به کرمانشاه بروید تا با مردم زلزله زده دیدار کنید؟

وظیف من بود که به اینجا بیایم و نکته دیگر اینکه به این مردم می گویم ما درغم شما شریک هستیم. ملت ایران همبستگی خوبی دارند و هرچه زودتر باید کمک کنند تا این مشکلات مردم حل شود. نیروی های نظامی،مردم و دولت ایران کمک هایشان بی نظیر بوده است.با توجه به اینکه فصل سرما است از مسئولین می خواهم ساخت مسکن با سرعت بیشتری انجام شود. ما آمدیم که بگوییم ما با شما مرد عزیز و داغ دیده همدردیم و برای روحیه دهی به این عزیزان به اینجا آمده ایم. درد آنها درد ما است.

*در مورد وضعیت استقلال صحبت می کنید. چرا با آمدن شفر به این تیم، شرایط تفاوت چندانی نکرده و تیم هنوز خوب نتیجه نمی گیرد؟

استقلال دچار یک بیماری شده و دوای درد هم مربی نیست. منصوریان می توانست نتایج خوبی بگیرد. در دوره قبل هم منصوریان مشکلات زیادی داشت اما به او فرصت دادند و خوب نتیجه گرفت. مدیران ما به عقیده من برای پوشاندن کارهای خودشان سرمربی ها را جلو می اندازند و همه چیز را سر سرمربی می ریزند.

تیم اگر نتیجه می خواهد همه باید کمک کنند نه اینکه ما همه چیز را فقط معطوف به سرمربی کنند. اگر تیم نتیجه بگیرد همه سهیم بوده اند و اگر هم تیم نتیجه نگرفت باز هم همه مسئول هستند نه اینکه فقط سرمربی را عوض کنند. مردم هم فقط سرمربی را مقصر می دانند و نمی دانند که مشکلات باشگاه استقلال چگونه مشکلاتی است.

*استقلال می تواند تا پایان فصل وضعیت بهتری پیدا کند؟

من معتقدم تیم زمان می خواهد تا یک بازسازی کلی صورت بگیرد، حالا در هر رده ای که می خواهد باشد. به عقیده من بعضی که امتحان پس داده اند باید حذف بشوند و در این زمان هواداران استقلال هم خیلی صبور بوده اند. همیشه حامی تیم بوده اند برای اینکه این تیم به جایگاه واقعی خود برگردد. مدیران ما باید بیشتر تلاش کنند، به دلیل اینکه زمان به سرعت در حال گذر است.

استقلال یک برنامه بلند مدت می خواهد تا خود را از این شرایط خارج کند و به همین دلیل باید صبوری کرد.تیم های بزرگ دنیا هم ممکن است با چنین مشکلاتی مواجه شوند اما باید این شکل مسائل را با همبستگی و صبوری به پایان رساند.

*آیا تیم ملی می تواند ازگروهش در جام جهانی صعود کند؟

مهم نیست که ما در کدام گروه هستیم بلکه مهم این است که ما چگونه خود را برای حضور در جام جهانی آماده می کنیم. تدارکات و بازی های دوستانه بسیار مهم است اما متاسفانه تیم های مقابلمان با تیم های اصلی خود به زمین نمی آیند و من هم دلیل این اتفاق را نمی دانم. این چگونه قراردادی است که تیم ها می توانند با تیم های دوم و سوم خود جلوی ما بازی کنند. اگر بازی تدارکاتی خوب می خواهیم باید به گروهمان نگاه کنیم و بر اساس آن بازی های خود را مشخص کنیم.

خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین