کد خبر: ۴۹۳۲۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱

فینال گرندپری ۲۰۱۷- ساحل‌عاج/یعقوبی حذف شد، مردانی به نیمه‌نهایی رسید

تکواندوکار وزن منفی ۶۸ کیلوگرم ایران از دور رقابت‌های فینال گرندپری ۲۰۱۷ با شکست مقابل حریف خود کنار رفت اما، نماینده سنگین وزن ایران راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
از صبح امروز(یکشنبه) ۱۲ آذر ۱۳۹۶، روز دوم و پایانی رقابت‌های فینال گرندپری به میزبانی شهر آبیجان در ساحل‌عاج پیگیری شد. تیم ملی ایران نیز با دو نماینده در مبارزات روز پایانی حضور داشت.

سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن ایران، در دیدار دوم خود با ˝دیمیتری شوکین˝ از ازبکستان مبارزه کرد و توانست با نتیجه ۹ بر ۷ راهی مرحله نیمه نهایی شود. مردانی پیش از این در اولین مبارزه موفق شد ˝مبار دیای˝ هوگوپوش فرانسوی را با حساب ۲۲ بر ۷ شکست دهد.

نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران در مرحله نیمه‌نهایی باید رو در روی ˝کیو دون این˝ از کره‌جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷ قرار بگیرد و برای صعود به مرحله فینال بجنگد.

به گزارش ایسنا، اما دومین تکواندوکار ایران ابوالفضل یعقوبی نماینده در وزن دوم المپیکی(۶۸- کیلوگرم) بود که در نخستین گام موفق شد برابر ˝شوآی ژائو˝ از چینی با نتیجه ۱۰ بر ۳ پیروز شود راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. او در این مرحله نتیجه مبارزه را با حساب ۲۵ بر ۴ به ˝دای هون لی˝ تکواندوکار کره‌ای واگذار کرد و از راهیابی به نیمه‌نهایی بازماند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین