کد خبر: ۴۹۳۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲

حواشی بازی سپیدرود- پرسپولیس؛ اعتراض به ۲صحنه مشکوک پنالتی/بازیکن سپیدرود به بیمارستان منتقل شد

بازی سپیدرود رشت -پرسپولیس درحالی در ورزشگاه سردار جنگل درحال پیگیری است کادر فنی سپیدرود به دو صحنه مشکوک پنالتی اعتراض کردند و بازیکن مصدوم این تیم به بیمارستان منتقل شد.
آفتاب‌‌نیوز :
بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران جام «خلیج فارس» از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت میان تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس انجام شد.

یکی از حاشیه های این بازی به رغم حضور موثر نیروها و مأموران راهور استان گیلان در مسیرهای منتهی به ورزشگاه و همچنین ورودی ورزشگاه ولی ازدحام جمعیت و ترافیک سنگین باعث اخلال در تردد شده بود.

همچنین قبل از آغاز مسابقه به مناسبت روز جهانی معلولان، نوجوانان معلول با لباس متحدالشکل با پرچم های در دست دور زمین رژه رفتند.

تیم سپیدورد با ترکیب سید محمد حسینی، امید سام کن، سید هادی موسوی، حمید ملکی، سید احمد آهی، حسین کعبی، میثم فردوسی، پویا نزهتی،   حسین ابراهیمی، میثم تهیدست، میعاد یزدانی به سرمربیگیری علی نظرمحمدی به میدان امد.

در مقابل تیم پرسپولیس نیز با علیرضا بیرانون،   سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور پای زمین مسابقه گذاشت.

در این بازی که حدود ۲۰ هزار تماشاگر حضور داشت  بیژن حیدری، سعید قاسمی، علیرضا ایلدروم، محمدحسین ترابیان، به عنوان داوران وسط، کنار و چهارم و همچنین حسین عسگری نیز ناظر مسابقه بود.

یکی دیگر از حواشی این دیدار حضور نمایندگان استانی گیلان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر رشت و کیومرث بیات  مالک جدید سپیدرود در جایگاه ویژه بود.

در دقیقه ۲ این دیدار برخوردار ناحیه سر «تهیدست» و «آهی» دو بازیکن تیم سپیدورد سبب مصدومیت شدید و شکستگی بینی «احمد آهی» و انتقال این بازیکن به بیمارستان شد.

در دقیقه ۸ بازی با توجه به خروج «احمد آهی» مدافع سپیدرود، «جواد آقایی پور» مهاجم ۱۸ ساله جوان تیم فوتبال سپیدرود وارد میدان شد.

دقیقه ۱۶ بازی با حمله بازیکنان سپیدرود با سانتر «تهیدست» همراه شد و «حسین ابراهیمی» در موقیعتی ایده آل گل زنی ایجاد کرد که بیرانوند دروازبان تیم پرسپولیس مانع از ورود توپ به دروازه شد.

در دقیقه ۲۱ بازی اولین کرنر دیدار برای سپیدرودی ها به دست آمد حاصلی برای این تیم گیلانی درپی نداشت.

دقیقه ۲۶ این بازی برانکو ایوانکوویچ با فریادهای خود در کنار زمین از بازیکنانش تغییر جهت سریع بازی را خواستار شد.

دقیقه ۳۰ بازی ارسال ضربه آزاد «حسین ابراهیمی» به محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه سر «تهیدست» همراه بود  که با واکنش مناسب «بیرانوند» همراه شد.

در دقیقه ۳۶ این دیدار با نفوذ «وحید امیری» از جناح راست سپیدرود با ضربه کم دقت این بازیکن  با اختلاف از کنار دروازه حسینی و سپیدورد به اوت رفت.

دقیقه ۳۹ این دیدار در حالی که تیم سپیدرود می توانست روی بی نظمی خط دفاع پرسپولیس صاحب موقعیتی گل شوند در برگشت و روی ضد حمله پرتعداد پرسپولیس شوت «کمال کامیابی نیا» در میان سوت سرکش هواداران سپیدرود با اختلاف کمی از کنار دروازه این تیم راهی خارج میدان شد.

دو تیم در نیمه دوم بازی بدون هیچ تغییری وارد میدان شدند.

در دقیقه ۴۸ این دیدار ارسال بلند «وحید امیری» روی دروازه سپیدرود با پرواز بلند موسوی مدافع سپیدرود و مِنشا مهاجم پرسپولیس برای زدن ضربه اول همراه بود که در این تقابل مدافع سپیدرود قرمز پوش موفقت تر عمل کرد.

دقیقه ۵۲ این دیدار نیز با  دو صحنه پیاپی مشکوک به پنالتی روی «حسین ابراهیمی» و «محمد نزهتی» که با واکنش شدید کادر سپیدرود همراه بود اما از نظر «حیدری»   قاضی میدان هیچ گونه خطایی رخ نداد.

در دقیقه ۵۴  مسابقه در حالی که «سید جلال حسینی» مدافع پرسپولیس با اعتراض های مکرر به داوری همواره بود که  داور واکنشی نشان نداد.

«بیژن حیدری» خطایی به نفع تیم  سپیدرود در میانه میدان اعلام می کند که در ادامه در موقعیتی مناسب با شوت بی دقت «حمید ملکی» حاصلی برای تیم گیلانی در پی نداشت.

نخستین تعویض سفیدپوشان پرسپولیس با ورود «صادق محرمی» به جای «محمد انصاری» در دقیقه ۵۸ بازی اتفاق افتاد.

دقیقه ۶۰ در موقعیتی مناسب «کامیابی نیا» شماره ۱۱ پرسپولیسی ها این موقعیت را داشت که پرسپولیس  را صاحب گل  کند که با ضربه ای نامعلوم توپ راهی اوت شد.

دقیقه ۶۴ با اعلام خطا پشت محوطه جریمه سپیدرودی ها، یاران پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شدند که در ادامه شوت «گادوین منشا» به آرامی در دستان حسینی دروازبان تیم سپیدرود قرار گرفت.

دقیقه ۶۵ «حسین ابراهیمی» در آستانه دروازه تیم پرسپولیس با ضربه سر نتوانست دروازه بیرانوند را باز کند.

یکی از حواشی این دیدار پرتاب بطری های آب به داخل زمین از سوی هواداران منتسب به تیم پرسپولیس در زمان اعلام نکردن خطا در برخی صحنه به سود پرسپولیس  از سوی داور بازی بود.

در دقیقه ۷۱ با اعلام ضربه ایستگاهی برای خطا روی «نزهتی» پشت محوطه جریمه پرسپولیس با اعتراض «سید جلال حسینی» کاپیتان پرسپولیسی ها همراه بود حاصلی برای سپیدرود نداشت.

دومین تعویض تیم سپیدرود با ورود «علی دهقان» به جای «میعاد یزدانی» انجام شد.

دقیقه ۷۵ بازی نیز دومین تعویض پرسپولیسی ها با ورود «فرشاد احمد زاده» به جای «گادوین منشا» صورت گرفت.

سومین تعویض سپیدرودی ها در دقیقه ۷۹ با ورود «میلاد قربان زاده» به جای «حسین ابراهیمی» از سوی نطرمحمدی انجام گرفت.

در دقیقه ۸۱ بازی تکل خشن «حسین کعبی» روی پای بازیکن پرسپولیس از سوی داور با کارت زرد جریمه شد.

در ادامه این مسابقه در دقیقه ۸۳ ارسال ضربه آزاد روی دروازه سپیدرودی ها با شوت «علی علیپور» همراه شد ونخستین گل پرسپولیس و این بازی به ثمر نشست.

دقیقه ۸۶ ضربه سر «نزهتی» مهاجم سپیدرود با واکنش دیدنی بیرانوند همراه شد و توپ را از زیر طاق دروازه راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۹۰ این دیدار پرسپولیس سومین تعویض خود را با ورود «شایان مصلح» به جای «محسن مسلمان» انجام داد.

در پایان وقت های قانونی بازی داور ۴ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت.

این مسابقه در وقت قانونی و اضافی با تک گل تیم پرسپولیس به پایان رسید.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین