کد خبر: ۴۹۴۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲

تلاش آمریکا برای تبدیل سربازان به ابر انسان‌های جنگجو+تصاویر

اسناد محرمانه نشان می‌دهند که در گذشته آزمایش‌هایی توسط ارتش آمریکا بر روی سربازان انجام شده‌اند. این آزمایش‌ها شامل دادن مواد مخدری با ترکیباتی تازه به سربازان بوده تا آنان تبدیل به موجوداتی شوند که ترس کمتری را احساس می‌کنند و نیاز کمتری به خواب و غذا خواهند داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- کارشناسان آزمایش‌های پیشین در مورد سربازان آمریکایی با استفاده از مخدر‌ها درون ارتش امریکا را برجسته کرده‌اند. آنان این پرسش را مطرح کرده‌اند که آیا ممکن است امریکا امروز نیز در حال آزمایش مواد مخدر بر روی نیروهای خود برای تبدیل آنان به ماشین‌های کشتار عظیم باشد. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، روزنامه برتیانیایی «میرر» اشاره می‌کند که مستندی مدعی شده است دولت امریکا هم اکنون نیز در حال تلاش برای ساخت مواد مخدری است تا بتواند سربازان امریکایی را به ماشین‌های ابرانسانی برای مبارزه و کشتار تبدیل کند. 

اسناد محرمانه نشان می‌دهند که در گذشته آزمایش‌هایی توسط ارتش آمریکا بر روی سربازان انجام شده‌اند. این آزمایش‌ها شامل دادن مواد مخدری با ترکیباتی تازه به سربازان بوده تا آنان تبدیل به موجوداتی شوند که ترس کمتری را احساس می‌کنند و  نیاز کمتری به خواب و غذا خواهند داشت. 

گزارش‌ها نشان می‌دهند که در فاصله سال‌های ۱۹۴۸ تا ۱۹۷۵ میلادی آمریکا چندین آزمایش را با استفاده از داروهای مخدر مختلف انجام داده است به این امید که مواد روان‌پریشان و هذیان‌آور به عنوان سلاح جنگی مورد استفاده قرار گیرند. 

در یکی از گزارش‌ها امده است که آزمایش در سال ۱۹۵۸ در مریلند انجام شد. این آزمایش برای غلبه روانی سربازان بر دشمنان بوده است. 

گفته می‌شود آیزنهاور رییس‌جمهور سابق آمریکا مشتاق این تحقیقات بوده است. در عکس‌های منتشر‌شده نشان داده می‌شود که به سربازان ماده مخدر «ال اس دی» داده شده بود. پس از مصرف ال اس دی دو ساعت بعد آزمایش روی آنان انجام شده بود. تاثیر ال ای دی بر روی سربازان پریشان‌کننده بوده و آنان شروع به خنده‌های عصبی کرده بودند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین