کد خبر: ۴۹۵۱۴۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

وداع تلخ مشهدی‌ها با کوهنوردان جان‌باخته

صبح امروز مراسم تشییع کوهنوردان جان‌باخته حادثه اشترانکوه در استادیوم تختی مشهد برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : مراسم تشییع کوهنوردان خراسانی جان‌باخته در حادثه اشترانکوه صبح امروز 21 آذرماه از ورزشگاه تختی مشهد با حضور خانواده‌هایشان، جمعی از مردم مشهد، خانواده ورزش و مسئولان شهری و استانی برگزار شد. در این مراسم حدودا هزار نفر حضور داشتند.

گروه ۱۵ نفره کوهنوردان خراسانی باشگاه‌های دارای مجوز آزادگان، احد و پلنگ برفی به همراه یک راهنمای لرستانی که قصد صعود به قله «کول جنو» در ارتفاعات ۳۸۰۰ متری لرستان را داشتند، در مسیر بازگشت گرفتار برف و کولاک شدید شده و برای مسیریابی به دو دسته تقسیم شدند. ۶ کوهنورد توسط اورژانس هوایی الیگودرز نجات یافته و گروه دوم در اثر ریزش بهمن مفقود شدند و در نهایت پس از جست و جوی صورت‌گرفته توسط هلال‌احمر و تیم‌های امدادی، پیکر ۷ کوهنورد خراسانی پیدا شد.

تلاش برای یافتن آخرین جسد مفقودشده در زیر برف تا روز گذشته ادامه یافت اما متاسفانه با توجه به پیدا نشدن علی حسینی به نظر می‌رسد فاز دوم جست‌وجوها به سال آتی موکول شود. سیدمجتبی احمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ضمن تایید این خبر گفت: امروز آخرین روز تجسس در ارتفاعات اشتران‌کوه است و اگر تا پایان امروز اطلاعی از هویت این نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی پیدا نشود عملاً عملیات تجسس آینده به تیرماه 97 موکول می‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین