کد خبر: ۴۹۵۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

بازداشت ۱۱ سارق مسلح جاده‌ای در اندیمشک/ اعتراف به تیراندازی به دفتر نماینده اندیمشک!

فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری سارقان مسلح جاده‌ای در شهرستان اندیمشک خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حیدر عباس‌زاده با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه و به عنف در مسیر جاده‌های اندیمشک _خرم‌آباد و شهرستان‌های شمالی استان خوزستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان و شهرستان اندیمشک قرار گرفت و راهکارهای اجرایی صادر و چندین تیم عملیاتی مجرب از عوامل فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک با همکاری پلیس‌های اطلاعات امنیت عمومی و آگاهی خوزستان تشکیل و وارد عمل شدند.

وی در تشریح جزئیات افزود: سارقان مسلح با تیراندازی به خودروهای عبوری در جاده‌ها اقدام به سرقت اموال و احشام از مردم می‌کردند.

این مقام ارشد پلیس تصریح کرد: توسط تیم‌های عمل‌کننده و پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک 11سارق مسلح شناسایی و طی چهار عملیات جداگانه دستگیر شدند.

وی افزود: تاکنون سارقان دستگیر شده به 6 فقره سرقت مسلحانه، 23 فقره سرقت احشام و 6 فقره تیراندازی به سمت خوروهای عبوری اعتراف و از آنان دو قبضه سلاح جنگی کلاش در این رابطه کشف وضبط شده است. هم‌چنین با حضور مراجع قضایی و انتظامی، در محل وقوع جرم بازسازی صحنه انجام شد و در بازرسی از دو انبار محل نگهداری اموال مسروقه، مقادیر زیادی لوازم خانگی و احشام سرقتی به ارزش ریالی 3 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد و چهار نفر از سارقان مسلح به دو فقره تیراندازی به درب دفاتر نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز معترف شدند.

عباس‌زاده افزود: نیروی انتظامی استان خوزستان و شهرستان اندیمشک مصمم هستند باعاملین جرایم خشن به ویژه سارقان مسلح جاده‌ای برخورد قاطع داشته باشند و دستگیری این تعداد سارق مسلح جاده‌ای موید اهتمام عوامل انتظامی استان خوزستان در این راستاست.

خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین