کد خبر: ۴۹۵۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

فرمانده هوافضای سپاه: در داخل موشک‌ می‌سازیم ولی «واگن قطار و سنگ پا» وارد می‌کنیم

سخنرانی فرمانده نیروی هوافضای سپاه و آغاز به کار «اندیشکده اقلیم و آمایش» بسیج اساتید کشور از مهم ترین اتفاقات اجلاس بزرگ بسیج اساتید کشور بود.
آفتاب‌‌نیوز :
 اجلاس بزرگ بسیج اساتید کشور با حضور سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، سیدمحمد حسینی رئیس کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و وزیر اسبق ارشاد و جمعی از شخصیت‌های کشوری، لشکری و صدها نفر از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تهران در تالار ابوریحان دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک پیروزی‌های بزرگ اسلام و جبهه مقاومت و ازهم پاشیدگی جبهه تکفیری‌ها در منطقه اظهار داشت: مردم ما هنوز متوجه عمق خطر این گروه نشده اند زیرا جبهه جنگ از کشور ما فاصله دارد و طبعا متوجه اهمیت فروپاشی آن هم نشده‌اند.

حاجی زاده با بیان اینکه مثلث غربی، عربی و عبری این جبهه تکفیری را ایجاد و از آن حمایت کردند، تصریح کرد: امریکا و رژیم صهیونیستی پشت سر این فتنه بودند و اگر به سوابق گفته ها و خروجی مراکز مطالعاتی صهیونیست‌ها و کشورهای غربی نگاه کنیم، می بینیم که طرح تشکیل گروه های تکفیری توسط اندیشکده های اسراییلی و امریکایی طراحی شده بود، زیرا آنها توان غلبه بر ایران را ندارند.

وی ادامه داد: اندیشکده‌های غربی از ابتدا طراحی کردند که قدرت و توان منطقه را علیه مسلمانان به کار بگیرند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از تفکر برخی افراد در داخل و عدم اعتماد آنها به توان داخلی افزود: برخی مسئولان که به دندانپزشک و پزشک داخلی هم اعتماد ندارند، چطور می‌خواهند به توان تولید داخل اعتماد کنند؟

حاجی‌زاده گفت: در نتیجه همین تفکر است که به واردات خارجی نیازمند می شویم و دشمن نیز برای پیاده سازی تحریم از داخل کشور کمک می‌گیرد.

وی ادامه داد: امروز می بینیم که موشک و قطعات هواپیما در داخل تولید شده، اما واگن قطار و سنگ پا از خارج وارد می‌شود.
فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین