کد خبر: ۴۹۵۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶

برانکو: ۱۸ بازیکن فیکس داریم/ بادران انگیزه زیادی داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که در انتخاب بازیکنان امروز تیمش ریسکی انجام نداده است.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ بعد از بازی با بادران گفت: ما انتظار بازی سختی را داشتیم. حریف ما خیلی محکم بازی کرد. آنها تا زمانی که بازی مساوی بود انگیزه زیادی برای پیروزی داشتند. البته اگر گل سوم ما را آفساید نمی گرفتند کار ما راحت می شد. من به بازیکنانم گفته بودم که از آنها برد می خواهم.

او درباره ورودی و خروجی‌های تیمش در نیم فصل گفت: ظاهر گرشاسبی برای رفع محرومیت پرسپولیس، صحبت های مثبتی در ترکیه داشته اما در نهایت همه چیز در اختیار فیفا است.

برانکو درباره ترکیب امروز تیمش نیز بیان کرد: من ریسکی در انتخاب بازیکنان امروز تیم نکردم. این همان ترکیب ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود. ما ۱۱ بازیکن نه بلکه  ۱۷ - ۱۸ بازیکن فیکس داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمدید قراردادش نیز اظهار کرد: بحث تسویه حساب من مطرح نیست. گرشاسبی در ایران نبود و بعد از بازگشتش ما باید صحبت‌ها را ادامه دهیم.

برانکو همچنین در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی پرهیجانی انجام دادیم و انتظار چنین بردی را مقابل یک حریف جنگنده داشتیم. بادران محکم و با انگیزه بازی کرد و قصد غافلگیری ما را داشت. بازی که مقابل ما به نمایش گذاشتند جایگاهشان در لیگ دست یک را توجیه کرد.

او افزود: همه می‌دانند ما چه برنامه فشرده‌ای پیش رو داریم. من قبل بازی به بازیکنانم گفتم که فقط برد می‌خواهم. بابت این پیروزی به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بعد از چهار روز دوباره با نفت آبادان بازی داریم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:‌ در جام حذفی مهمترین مسئله صعود به مرحله بعد است. دلیل این هم این است که در بازی‌های لیگ به دلیل طولانی بودن فرصت جبران دارید اما در جام حذفی هیچ چیز قابل جبران نیست.

برانکو در ادامه درباره فشرده بودن برنامه ‌بازی‌های پرسپولیس تصریح کرد: ما اهدافمان را از قبل اعلام کردیم. من در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و سوپر جام ایران دنبال حداکثر نتیجه هستم. ما توانستیم در سوپرجام قهرمان شویم، در لیگ قهرمانان آسیا تا نیمه نهایی صعود کردیم، در نیم فصل اول قهرمان شدیم و الان هم توانستیم به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی صعود کنیم.

او گفت: ما از این بازی‌ هم نگران بودیم و می ترسیدیم دوباره غافلگیر شویم اما اهداف و کیفیت‌مان را هیچ وقت پنهان نمی‌کنیم و می‌دانیم که کارمان خیلی سخت است. ما نشان دادیم که بازیکنان خوبی در اختیار داریم و به همین جهت دلایل زیادی برای خوش‌بینی داریم.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین