کد خبر: ۴۹۵۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
در مراسم اختتامیه؛

معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره «نوای خرم» با حضور مدیر عامل بیمه سرمد

چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با حضور دکتر اسماعیل دلفراز مدیر عامل و مهندس مهدی مهدوی معاونت طرح و توسعه بیمه سرمد روز جمعه1396/09/24در تالار وحدت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
آفتاب‌‌نیوز : در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم)، ضمن تجلیل از مدیران حامی برگزاری این جشنواره به ویژه مدیر عامل بیمه سرمد به عنوان بزرگترین حامی جشنواره، جوایز برگزیدگان بخش رقابتی این رویداد موسیقایی توسط مدیر عامل این شرکت به برگزیدگان اهدا شد.

بر اساس این گزارش، 65 اجرا متشکل از 172 هنرآموز در دو سطح به عنوان برگزیده نهایی جشنواره، توسط هیات داوران انتخاب شدند.

این گزارش می‌افزاید، در چهارمین دوره جشنواره نوای خرّم، یک هزار و 150 هنرمند کودک و نوجوان در قالب 518 اجرا از 25 استان و 64 شهر کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمودند که در سه مرحله بازبینی تصاویر آثار رسیده، 212 اجرا به مرحله رقابتی راه یافتند که در حضور داوران جشنواره در طی روزهای 16 و 17 آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران و روزهای 22 و 23 آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران تهران به اجرای آثار خود پرداختند.

هم‌نوازی میلاد کیایی نوازنده سنتور و بابک شهرکی نوازنده ویولن، تک‌نوازی تار بارمان رسولی‌نژاد، اجرای گروه موسیقی «سورنا» شیراز و هم‌نوازی بردیا صدرنوری نوازنده پیانو و علیرضا چراغچی نوازنده ویولن بخش‌های مختلف مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) را تشکیل داد. همچنین معرفی گروه‌های برگزیده بخش‌های «تک‌نوازی»، «تک‌خوانی»، «اجراهای دو و سه نفره» و «اجراهای گروهی»، بخش‌های دیگر این مراسم را به خود اختصاص دادند که به تفکیک برنامه ارائه شده در مراسم اختتامیه جوایز خود را از هنرمندان پیشکسوت در برنامه دریافت کردند.

فضل‌الله توکل، لوریس چکناوریان، محمد سریر، زیدالله طلوعی، داود گنجه‌ای، رضا خرم، علی مرادخانی، سید مجتبی حسینی، فرزاد طالبی، عباس عظیمی، علی جهاندار، بهرام جمالی، بیژن بیژنی، پری ملکی، وارطان ساهاکیان، هوشنگ توکلی، عزت‌الله مهرآوران، سامان احتشامی، مسعود جاهد، جلیل فرجاد، پیروز ارجمند، مزدا انصاری، قاسم رفعتی و فاضل جمشیدی از دیگر مهمانان ویژه این مراسم بودند.

منبع: روابط عمومی بیمه سرمد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین