کد خبر: ۴۹۶۲۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

بیانیه تهدیدآمیز بسیج علیه یک فیلم: «عصبانی نیستم» اکران شود، وزارت ارشاد سیلی خواهد خورد!

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) طی نامه‌ای به وزیر ارشاد در اعتراض به اخباری مبنی بر اکران فیلم « عصبانی نیستم» نوشت: جناب آقای وزیر، به شما هشدار می‌دهیم که هرگز در برابر وهن حماسه نه دی، توهین به نظام اسلامی و پایمال شدن خون شهدای فتنه سکوت نخواهیم کرد و چنانچه وزارت ارشاد از اکران فیلم مذکور جلوگیری نکند، از جنبش دانشجویی و سایر اقشار ملت شریف ایران سیلی خواهد خورد.»
آفتاب‌‌نیوز :
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) طی نامه‌ای به وزیر ارشاد در اعتراض به اخباری مبنی بر اکران فیلم « عصبانی نیستم» آورد: جنبش دانشجویی با وجود استقبال از بیان دیدگاه‌ها و سلایق مختلف در عرصه سینما، به هیچ وجه نسبت به یکی از مهم‌ترین خط قرمزهای انقلاب اسلامی یعنی فتنه ۸۸ عقب نشینی نمی‌کند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، در بخشی از این نامه خطاب به صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: همانگونه که مستحضرید فتنه ۸۸ یکی از کلیدی ترین نقاط تاریخ انقلاب اسلامی است که با معیار قرار دادن آن می‌توان خودی و غیر خودی را از هم بازشناخت. سینمای جمهوری اسلامی نیز این وظیفه را به دوش داشته و دارد که با تبیین ابعاد مختلف این فتنه آمریکایی و انگلیسی، به افزایش سطح بصیرت مردم کمک کند. این در حالی است که در سال های گذشته، جریان سینمایی کشور هرگز روی خوشی به این مسئله کلان انقلاب اسلامی نشان نداده است. افزون بر این، در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر اکران فیلم حامی فتنه "عصبانی نیستم" آن هم در ایام نه دی که یادآور سیلی محکم ملت ایران به فتنه و فتنه گران است به گوش می رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بسیج دانشگاه امام صادق در بیانیه خود نوشته است: جریان دانشجویی بدینوسیله اعلام می‌کند که با وجود استقبال از بیان دیدگاه ها و سلایق مختلف در عرصه سینما، به هیچ وجه نسبت به یکی از مهم ترین خط قرمزهای انقلاب اسلامی یعنی فتنه ۸۸ عقب نشینی نمی‌کند. جناب آقای وزیر، به شما هشدار می دهیم که هرگز در برابر وهن حماسه نه دی، توهین به نظام اسلامی و پایمال شدن خون شهدای فتنه سکوت نخواهیم کرد و چنانچه وزارت ارشاد از اکران فیلم مذکور جلوگیری نکند، از جنبش دانشجویی و سایر اقشار ملت شریف ایران سیلی خواهد خورد.»


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
0
عجب!؟!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
0
1
خاک بر سر ارشاد اگر کوتاه بیاد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین