کد خبر: ۴۹۶۷۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

دستگیری رباینده پسر بچه 7 ساله در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از عملیات موفقیت آمیز کاراگاهان پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری عامل آدم ربایی پسربچه 7 ساله خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ" ابراهیم ملاشاهی" در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب اطلاع از وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن پسر بچه 7 ساله در شهرستان "زاهدان" تیمی مجرب از کاراگاهان پلیس آگاهی جهت شناسایی متهم و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند .

وی افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است .

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و با به کارگیری کلیه امکانات، موفق شدند هویت و مخفیگاه عامل این آدم ربایی که جوانی 30 ساله بود را در منزلی در یکی از روستاهای حاشیه زاهدان شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کنند .

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین