کد خبر: ۴۹۶۹۳۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

برای شب یلدا چه هندوانه‌ای بخریم؟

خرید میوه هایی مانند انار و هندوانه در شب یلدا تب و تاب بیشتری گرفته و به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی این دو محصول در اولویت معامله در این بازار قرار دارند که البته باید گفت مردم برای خرید آنها هیچ نگرانی از نظر کمی و کیفی نداشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
در آستانه شب یلدا خرید انواع میوه به ویژه انار و هندوانه در اولویت سفره های مردم قرار دارد و بازار این محصولات نیز طبیعتاً داغ‌تر می شود. البته اینکه چگونه انار و هندوانه قرمز و شیرین انتخاب کنیم خود مورد سوال است.

حسین مهاجران - رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی - در این باره به ایسنا گفت: هیچ نگرانی از نظر کمی و کیفی در بازار هندوانه و انار به عنوان دو اولویت اصلی بازار میوه و تره بار وجود ندارد و مردم با خیال راحت می توانند نسبت به تهیه این دو قلم اقدام کنند.

هندوانه سفید میناب بخرید

وی افزود: تقریباً همه هندوانه‌های عرضه شده در بازار از کیفیت بالایی برخوردار است و مردم باید توجه داشته باشند که هندوانه سفید را خریداری کنند که این محصول از دشت میناب به  بازار عرضه می‌شود و از کیفیت بالایی برخوردار است.و تقریباً همه این محصول با کیفیت و درجه یک محسوب می شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی ادامه داد: انار نیز مانند هندوانه در سال جاری از کمیت و کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است و در این زمینه هم نگرانی وجود ندارد اما باید گفت که انار در شهرهایی مانند یزد، شیراز، ساوه، کاشمر و غیره از کیفیت بالایی برخوردار است و تنها اناره اردکان یزد با مشکل کم آب بودن مواجه شده و در غیر این صورت هیچ مشکلی در این بازار هم وجود ندارد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین