کد خبر: ۴۹۷۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

ابتکار: کمپین پشیمانی جدی نیست

اصلاح‎طلبان همچنان حامی روحانی هستند| بعید است بتوانند مردم را به نظام بدبین کنند
آفتاب‌‌نیوز :
 معاون رئیس‌جمهور گفت: از نزدیک می‌بینم چه طور آقای رئیس‌جمهور تلاش می‌کند تا وعده‌هایش را محقق کند. با وجود همه فشارها، موانع و مسائلی که وجود دارد، او در تلاش است که انشاءالله پاسخگوی برآیند کار در جهت تحقق وعده‌ها باشد.

معصومه ابتکار در واکنش به کمپین «پشیمانی» گفت: از این حرف ها زیاد است، حالا چند نفری برای خودشان کاری را راه انداختند، به نظر نمی رسد خیلی مسئله جدی باشد.

وی با بیان اینکه زمان کمی از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم می گذرد، افزود: آقای رئیس جمهور بارها گفتند، پای عهد و پیمانی که بستند و وعده های که دادند، هستند. حالا ممکن است تحقق این وعده ها زمان ببرد و طول بکشد یا شکل کار با آن شکلی که توقع بوده متفاوت باشد ولی مسلما آقای رئیس جمهور روی وعده های خود ایستاده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه تحقق وعده ها زمان می برد، گفت: مشکلات و موانع کماکان باقی است یعنی تغییری در این عرصه که بگوییم موانع برداشته یا کم شده، ایجاد نشده است. دولت مصمم است که تمام تلاش خود را انجام دهد اما حالا ممکن است در فضای مجازی عده ای هشتک بسازند «پشیمانیم»، فکر نمی کنم موضوع جدی باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ریشه کمیپین پشیمانی در جریان اصلاحات است؟، اظهار کرد: فکر نمی کنم، این طور باشد. جریان اصلاحات بارها اعلام کرده که در کنار آقای روحانی است و از او حمایت می کند. البته ممکن است جریان اصلاحات، مجلس و فعالان سیاسی نقدهایی هم داشته باشند ولی قطعا نقدهایشان سازنده و با هدف کمک به دولت دوازدهم و شخص آقای رئیس جمهور است.

ابتکار یادآور شد: من به عنوان یکی از اعضای دولت و کسی که خط مشی فکری ام مشخص است، از نزدیک می بینم چه طور آقای رئیس جمهور تلاش می کند تا وعده هایش را محقق کند. با وجود همه فشارها، موانع، مسائلی که وجود دارد، او در تلاش است که انشاءالله پاسخگوی برآیند کار در جهت تحقق وعده ها باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که دامنه ایجاد ناامیدی نسبت به عملکرد قوه مجریه، فقط گریبان‎گیر دولت است یا ممکن است کلیت نظام را در بر بگیرد؟، گفت: مسئله بالاتر از این است، معتقدم تلاش هایی انجام می شود که مردم را از اصل نظام ناامید کنند.

وی افزود: با وجود همه شرایطی که در منطقه اعم از مداخله بیگانه، داعش، ناامنی و جنگ است؛ ایران از آرامش نسبی برخوردار بوده و بالاترین نرخ مشارکت در انتخابات را مردم ایران داشتند. فضای سیاسی ایران نسبت به خیلی کشورهای منطقه بسیار آرامتر، منطقی تر و متعادل تر است. معتقدم کشورها و کسانی هستند که نمی توانند این آرامش و پیشرفت را در ایران ببینند، و برای تغییر این وضعیت تلاش می کنند.

ابتکار اظهار کرد: در داخل، حتما کسانی ناراضی هستند، اما اینکه بتوانند افکارعمومی را نسبت به برنامه های دولت و کلیت نظام ناامید کنند، دور از واقعیت و حتی بعید است. چون مردم آگاه هستند و قدرت ارزیابی و سنجش شرایط را دارند. رسانه ها آزادی دارند. نقدها مطرح می شود. مجلس و دیگر دستگاه‎ها نسبت به طرح انتقادها و مشکلات توجه دارد و اوضاع را رصد می کند. در مجموع امید به تغییر و تحول مثبت خیلی زیاد است.
خبرانلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
0
بهتر است یک کمپین حمایت از روحانی یا من پشیمان نیستم راه اندازی شود تا کسانی که اصولا به روحانی رای نداده اند یا در انتخابات شرکن نکرده اند برای فریب مردم مانور ندهند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین