کد خبر: ۴۹۷۴۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹

3 جوان مست در پارک محله شیخ بهایی مزاحم خواهرزاده ام شدند و من ..! +عکس

پسر جوان که برای دیدن خواهرش از شهرستان به تهران سفر کرده بود در یک درگیری خیابانی دست به قتل زد و خودش را تسلیم ماموران کرد. این قاتل پس از دستگیری ادعا می کند که ناخواسته چاقو به بدن مقتول خورده و قصد کشتن نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز : پسر جوان که برای دیدن خواهرش از شهرستان به تهران سفر کرده بود در یک درگیری خیابانی دست به قتل زد و خودش را تسلیم ماموران کرد. این قاتل پس از دستگیری ادعا می کند که ناخواسته چاقو به بدن مقتول خورده و قصد کشتن نداشته است.

به گزارش آفتاب نیوز به نقل از رکنا، شامگاه 22 آبان ماه 94 درگیری چند پسر جوان در خیابان شیخ بهایی به خون کشیده شد و پسر 22 ساله ای به نام محمد به کام مرگ فرو رفت.

ساعتی از این ماجرا نگذشته بود که پسر 21 ساله ای به نام سالار به کلانتری یوسف آباد رفت و خودش را عامل جنایت  خیابانی معرفی کرد.

3 جوان مست در پارک محله شیخ بهایی مزاحم خواهرزاده ام شدند و من ..! +عکس

وی به قتل اعتراف کرد و گفت : در دفاع از خودش و خواهرزاده اش چاقو کشیده است.

سالار در تشریح جزییات ماجرا گفت: از خوزستان به خانه خواهرم آمده بودم، خواهرم سالها پیش که ازدواج کرد به تهران آمد. من به تهران آمده بودم تا خواهرم را ببینم و یکی از دندان هایم را که خراب شده بود درست کنم. همراه خواهر زاده ام و دوستش به پارک رفتم و در آلاچیق نشستیم. اما سه نفر که به نظر می رسید حال طبیعی ندارند به سمت ما آمدند. یکی از آنها که محمد نام داشت به ما اعتراض کرد و خواست تا پارک را ترک کنیم. او با کمربندش ضربه ای به خواهرزاده نوجوانم زد و به سمت من آمد. او تهدید می کرد اگر پارک را ترک نکنیم با سگک کمربند به صورتم می زند که ترسیدم. . من هم چاقو را جیبم بیرون کشیدم و به محمد نشان دادم تا جلوتر نیاید اما در حالی که کمربند را در هوا می چرخاند به سمتم آمد و ناخواسته چاقو به سینه اش برخورد کرد.

وی به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد اما قضات دیوان عالی کشور به خاطر برخی ایرادهای قضایی حکم را نپذیرفتند و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده شدند.

به این ترتیب پسر شهرستانی دیروز بار دیگر در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست محمدباقر قربان زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای این جلسه پدر و مادر قربانی برای وی حکم قصاص خواستند.

سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: باور کنید من قصد کشتم محمد را نداشتم. من حتی قبلا او را نمی شناختم .او حال طبیعی نداشت که بی دلیل به سمت ما آمد و شروع به فحاشی کرد.او با کمربند به سمت ما حمله کرد و من برای ترساندن او چاقو کشیدم ولی باور کنید نمی دانم چاقو چطور به سینه اش فرو رفت.

وی ادامه داد: باور کنید تنها اشتباهم این بود که چاقو همراه داشتم. من به توصیه دوستانم و برای دفاع از خودم در مقابل دزدان و زورگیران تهران چاقو در جیبم گذاشته بودم ولی هرگز فکر نمی کردم ناچار به استفاده از آن شوم. اگر چاقویی همراه نداشتم هیچ وقت پایم به دادگاه کشیده نمی شد.من هیچ سابقه کیفری نداشتم و حتی پایم هم به کلانتری نرسیده بود.
سپس خواهرزاده نوجوان متهم به عنوان شاهد روبه روی قضات ایستاد و گفت: ما در پارک نشسته بودیم که مقتول و دو دوستش به سوی ما آمدند. انها مست بودند و حال طبیعی نداشتند. مقتول ناسزا گفت و با دایی ام درگیر شد.او حتی سنگی را برداشت تا به سمت ما پرتاب کند. همان لحظه بود که دایی ام چاقو را از جیبش بیرون آورد.نمی دانم چطور شد که پای مقتول موقع پرتاب سنگ لیز خورد و به زمین افتاد.آنجا بود که چاقو به سینه اش فرو رفت.
بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین