کد خبر: ۴۹۷۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲

برتری ۲ گله استقلال برابر صنعت نفت در نیمه نخست

تقابل استقلال و صنعت نفت در نیمه نخست با ۲ گل به سود آبی‌پوشان تمام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر، استقلال تهران از ساعت ۱۶:۲۵ در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود. دو تیم در حالی با انگیزه کسب برد به میدان رفتند که بازی رفت در آبادان با یک گل به سود نفت به پایان رسیده بود.

این بازی در نیمه نخست با پیروزی دو گله استقلال به پایان رسید.

در دقیقه ۱۶ محسن کریمی و ۴۲ وریا غفوری برای استقلال گلزنی کردند.

گزارش نیمه نخست

در دقیقه ۷، شوت جاسم کرار از روی ضربه ایستگاهی در آستانه ورود به دروازه استقلال، توسط حسینی به کرنر رفت. ضربه کرنر نفتی‌ها به روی دروازه استقلال با ضربه سر بازیکن این تیم به اوت رفت تا در دقایق ابتدایی، دروازه استقلال چندین بار تهدید شود.

در دقیقه ۱۲، کار تیمی بازیکنان استقلال در زمین صنعت نفت منجر به قرار گرفتن امید ابراهیمی در موقعیت شوت زنی شد که ضربه او را داوود نوشی صوفیانی راهی کرنر کرد اما ضربه کرنر ثمری برای آبی پوشان نداشت.

گل: در دقیقه ۱۶ بازی حرکت تند و تیز بازیکنان استقلال در زمین صنعت نفت با پاس در عمق داریوش شجاعیان برای محسن کریمی همراه شد و او در موقعیت تک به تک توپ را به سقف دروازه صنعت نفت دوخت تا گل اول باری استقلال به ثمر برسد.

در دقیقه ۲۲، روی خطای محسن کریمی، داور از فاصله ۳۰ متری برای صنعت نفت اعلام خطا کرد. جاسم کرار بار دیگر با شوت محکم خود دروازه استقلال را تهدید کرد که حسینی با واکنش خوب مانع از گلزنی این تیم شد و توپ به کرنر رفت.

در دقیقه ۳۷، سانتر جاسم کرار از سمت راست زمین استقلال به روی دروازه این تیم به شکل خطرناکی از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

گل: در دقیقه ۴۲، پاس جپاروف به وریا غفوری، موقعیت شوت زنی را برای این بازیکن فراهم کرد و ضربه محکم او با برخورد به محسن کریمی به گل دو استقلال تبدیل شد.

نیمه نخست این بازی با پیروزی دو بر صفر به سود شاگردان شفر به پایان رسید.

مگنو باتیستا از صنعت نفت با کارت زرد داور جریمه شد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، علی قربانی، مجید حسینی، میلاد زکی پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، سرور جپارف، محسن کریمی و داریوش شجاعیان

ترکیب صنعت نفت: داوود نوشی صوفیانی، علی عبدالله زاده، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، آگوستو سزار، کرار جاسم، حسین ساکی، حسین بغلانی، زبیر نیک نفس، لوسیانو پریرا، مسعود ابراهیم‌زاده.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین