کد خبر: ۴۹۷۷۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
مشاور علمی، معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری منصوب شدند

احکام روحانی برای فرجی‌دانا، ترکان، یونسی و امیری+جزئیات

رئیس‌جمهور احکام جدید رضا فرجی‌دانا و اکبر ترکان، یونسی و حسینعلی امیری را صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- حجت‌‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در حکمی اکبر ترکان را به عنوان مشاور رییس‌جمهوری در امور هماهنگی احکام روحانی برای فرجی‌دانا، ترکان، یونسی و امیری+جزئیاتنوسازی بافت‌های فرسوده و ناپایدار شهری منصوب شدند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، در متن حکم روحانی برای ترکان آمده است: نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده اجرایی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور رییس جمهور در امور هماهنگی نوسازی بافت‌های فرسوده و ناپایدار شهری» منصوب می‌شوید. ضرورت استحکام بخشی و مقاوم‌سازی بناهای شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده به عنوان یک پروژه ملی و مهم دولت دوازدهم نیازمند مدیریت و هماهنگی همه دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط است انتظار دارد جناب‌عالی در اجرای مصوبات ستاد هماهنگی اقتصادی و با هماهنگ نمودن دستگاه‌های ذیربط، خصوصاً وزارت راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و با استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی کشور و بخش خصوصی با حذف موانع موجود، روند نوسازی بافت‌های فرسوده کشور را ساماندهی و تسهیل نمایید.توفیق شما را در انجام وظایف محوّله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

فرجی‌دانا، مشاور علمی

رئیس‌جمهور همچنین در حکم دیگری رضا فرجی‌دانا را به عنوان مشاور علمی خود منصوب کرد. در متن حکم روحانی برای فرجی دانا آمد است: نظر به مراتب تعهد، توان علمی و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور علمی رییس جمهور» منصوب می‌شوید.توفیق شما را در انجام وظایف محوّله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

یونسی، مشاور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی

روحانی همچنین در حکمی علی یونسی را به عنوان «مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» منصوب کرد و در حکم وی نوشته است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی» منصوب می‌شوید. انتظار دارد با پیگیری امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی نسبت به ارایه مشاوره بهنگام در چارچوب مقررات کشور و منشور حقوق شهروندی اقدام نمایید. توفیق شما را در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

امیری، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور

روحانی در حکم دیگری حسینعلی امیری را به عنوان «معاون امور مجلس رئیس‌جمهور» منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است: به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و تجربیات جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون امور مجلس رییس جمهور» منصوب می‌شوید.امیدوارم با همکاری حوزه امور مجلس دستگاه‌های اجرایی در جهت ارتقای سطح تعامل دولت با مجلس شورای اسلامی موفق باشید.توفیق شما را در خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
1
مقاوم سازی بجای خود .
مشکل کمبود پارک برای پناه اوردن نه اینکه سوار بر خودرو و انسداد راهها ..
استان قدس رضوی باغ در بلوار خوردین منطقه دو ناحیه هفت با حصار بسته و همسایگان
رااز رفتن به داخل ان محروم کرده اند . فبل هم موقع نصب نرده ها به خیلی مراکز حقوقی و نهادی و اداری شکایت شد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین