کد خبر: ۴۹۷۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

نگار قدس کنی، شهروند ایرانی محبوس در استرالیا فرزندش را در زندان به دنیا آورد/ درخواست ایران از استرالیا برای حل و فصل پرونده

آفتاب‌‌نیوز : درباره آخرین وضعیت نگار قدس کنی، شهروند ایرانی محبوس در استرالیا و آخرین اقدامات وزارت امور خارجه برای آزادی وی تصریح کرد: دادگاه خانم قدس کنی برگزار شده است. ایشان فرزندش را در زندان به دنیا آورد. با تلاش‌های سفارت ایران و وزارت امور خارجه توانستیم تسهیلات بهداشتی و پزشکی لازم را فراهم کنیم ولی در مجموع از وضعیت ایشان بسیار نگران هستیم.

بهرام قاسمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت نگار قدس کنی، شهروند ایرانی محبوس در استرالیا و آخرین اقدامات وزارت امور خارجه برای آزادی وی تصریح کرد: دادگاه خانم قدس کنی برگزار شده است. ایشان فرزندش را در زندان به دنیا آورد. با تلاش‌های سفارت ایران و وزارت امور خارجه توانستیم تسهیلات بهداشتی و پزشکی لازم را فراهم کنیم ولی در مجموع از وضعیت ایشان بسیار نگران هستیم.

وی با بیان اینکه «قدس‌کنی» هنوز وضعیت خوبی ندارند، خاطرنشان کرد: امیدوار هستم دولت استرالیا و دیگر مقامات این کشور با توجه به مسائل بشردوستانه در حل و فصل مسائل پرونده خانم کنی که به دراز کشیده هم است و ایشان با دردهای زیادی در دوران حبس روبه‌رو بوده، کمک کنند که این پرونده مختومه و ایشان آزاد شوند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین