کد خبر: ۴۹۸۱۸۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
یحیی سنوار، رهبر حماس در نوار غزه مطرح کرد

حماس: ایران وعده کمک در نبرد با اسرائیل درباره «قدس» را داده است

به گفته رهبر حماس در نوار غزه سردار سلیمانی در تماس تلفنی با او اظهار داشته است: «کلیه امکانات و توان بالقوه ما برای نبرد دفاع از قدس در اختیار شماست.»
آفتاب‌‌نیوز :
یحیی سنوار، رهبر حماس در نوار غزه می‌گوید سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه به او وعده داده است که ایران کلیه امکانات نظامی خود را برای نبرد بر سر بیت‌المقدس در اختیار این گروه قرار خواهد داد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، به گفته رهبر حماس در نوار غزه سردار سلیمانی در تماس تلفنی با او اظهار داشته است: «کلیه امکانات و توان بالقوه ما برای نبرد دفاع از قدس در اختیار شماست.»

حماس: ایران وعده کمک در نبرد با اسرائیل درباره «قدس» را داده است

به گزارش المیادین یحیی سنوار اضافه کرده است که قاسم سلیمانی با شاخه‌های نظامی گروه حماس و جهاد اسلامی فلسطین در تماس است.

رسانه‌های ایران دو هفته پیش نیز از تماس سردار سلیمانی با فرماندهان شاخه‌های نظامی گروه‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین خبر داده بودند.(اینجا)

به نوشته یورونیوز، پس از اعلام به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل از سوی آمریکا، تنش‌ها میان فلسطینیان و اسرائیلی‌ها افزایش یافته است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اخیرا ضمن اعلام به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل از طرح انتقال سفارت کشورش در اسرائیل به این شهر خبر داد.

گروه حماس پس از اعلام تصمیم رئیس جمهوری ایالات متحده در مورد بیت المقدس فلسطینی‌ها را به قیام علیه اسرائیل فرا خوانده بود.

روابط ایران با گروه حماس که در سالهای گذشته به دلیل اختلاف بر سر جنگ داخلی سوریه به سردی گرائیده بود در ماههای گذشته و پس از تغییرات در رهبری این گروه بهبود یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
3
10
راه خوبی برای هدر دادن پول های ملته.افرین به شما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
2
10
ما از اين پول ها نداريم به شما بدهيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
1
9
ایران باید اگر هم کمکی می کند از طریق سازمان کنفرانس اسلامی و به همراه سایر کشورهای اسلامی عمل کند . ....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین