کد خبر: ۴۹۸۵۳۴
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
فرمانداری مشهد اعلام کرده بود هیچ تشکلی درخواست تجمع نداشته است

تجمع در چند شهر کشور در اعتراض به گرانی/فرماندار مشهد: تجمع غیرقانونی بود!/اتفاق خاصی رخ نداد/چند نفر بازداشت شدند

فیلم‌ها و تصاویری از تجمع اعتراضی شهروندان در برخی شهرهای کشور منتشر شده است. فرمانداری مشهد روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود هیچ سازمان، تشکل و یا گروهی درخواستی مبنی بر تجمع نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
فیلم‌ها و تصاویری از تجمع شهروندان در اعتراض به گرانی و وضعیت معیشتی مردم در برخی شهرهای کشور منتشر شده است.تجمع در چند شهر کشور در اعتراض به گرانی

به گزارش آفتاب‌نیوز، تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از اعتراض‌ها نشان می‌دهد که در مشهد، نیشابور، شاهرود و برخی شهرهای جنوبی کشور مردم تجمع و شعارهایی در اعتراض به گرانی سر می‌دهند.

خبرگزاری ایلنا نیز در همین‌باره نوشته است: جمعی از مردم مشهد، نیشابور و کاشمر در اعتراض به گرانی تجمع کردند.

پیش از این در شبکه‌های مجازی از مردم خواسته شده بود در این تجمع شرکت کنند. با این حال فرمانداری مشهد روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرده بود  هیچ سازمان، تشکل و یا گروهی درخواستی مبنی بر تجمع نداشته و مجوزی هم در این خصوص صادر نشده است و هر گونه اقدام احتمالی در این رابطه غیرقانونی است. لذا جهت پیش گیری از سوءاستفاده های احتمالی عناصر بدخواه، مراتب به اطلاع عموم شهروندان عزیز می رسد.

با این حال در تصاویری که به صورت گسترده در شبکه های مجازی منتشر شده است، تجمعاتی در مشهد، کاشمر و نیشابور اتفاق افتاده است و معترضین شعار مرگ بر گرانی و شعارهایی در انتقاد از مسئولان کشور سر داده‌اند.

توضیح فرماندار مشهد

محمدرحیم نوروزیان، فرماندار مشهد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تجمع "نه به گرانی" که امروز در میدان شهدا مشهد برگزار شد، اظهار کرد: همانگونه که پیش از این هم اعلام شده بود این تجمع غیرقانونی و مجوزی برای برگزاری آن صادر نشده بود با این حال تعدادی از افراد در میدان شهدا تجمع کردند.

وی ادامه داد: با این وجود نیروی انتظامی به آنان تذکرات لازم را داد و بسیار با مدارا با آن‌ها برخورد کرد. 

نوروزیان با بیان اینکه سعی بر این بود که مشکلی ایجاد نشده و عده‌ای از آن سوء‌استفاده نکنند، تصریح کرد: بر این اساس تذکراتی به این افراد داده شد و آن‌ها مدتی در میدان شهدا حضور داشتند و پس از آن متفرق شدند. همچنین تعدادی که قصد تعرض به اموال عمومی و تخریب آن‌ها را داشتند توسط مأموران نیروی انتظامی بازداشت شدند.

فرماندار مشهد افزود: این تجمع کنترل شد و اتفاق خاصی در آن رخ نداد و در حال حاضر تجمع پایان یافته است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۹
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
1
24
عجب مگه میشه رفت اعتراض کرد خب مگه فایده هم داره ...
اصلا چیزی نگم بهتره
خدایا خودت این ملت از فساد بدبختی فقر نجات بده
امین
همین
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
8
21
شهر های مذکور بالاترین درصد آرای به رئیسی را دارند و به نظر می اید به خاطر همین باوری که به رئیسی دارند و با روحانی میانه خوبی ندارند چنین نمایشی راه افتاده است و واقعا یکی نیست که از این جماعت بپرسد در بین سالهای 90 تا 92 که گرانی و کمبود ها دامن مردم ایران را گرفته بود کجا بودید! نمی شود دقیق گفت که توطئه ای برعلیه جمهور مردم در حال شکل گرفتن است یا نه! ولی با توجه به اینکه هنوز قیمت سوخت گران نشده و جهش تورمی شدیدی نداشته ایم و در عین حال موج جدید القایی در فضای مجازی در ابراز پشیمانی از رای به روحانی و همچنین شعار مرگ بر ... که در این اعتراضات سر داده شده است، قضیه بیش از حد مشکوک است و لازم است هوشیار باشیم.
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
شما خیلی از قضیه پرت هستید. نرفتی تخم مرغ بخری مثل این که! بزار نزدیک عید بشیم قیمت ها باز هم گرون میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
0
5
لطفا سکوت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
1
8
برادر من امروز مشهد نبودی که ببینی
شعارهای تند مردم بر علیه چه کسانی بود
اونوقت زود قضاوت نمی کردی که کار طرفداری رییسی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
1
17
مگه تو این چهل سال به کسی مجوز راهپیمایی داده اید که این نوبت دومش باشد.ملت جان به لب شده اند از چه طریقی بایستی درد خود را بیان کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
1
12
شکم گرسنه..بابا مشکل اقتصادی داغونمون کرده
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
0
3
عزیز تمام ویدئو ها و شعارهای متفاوت را مشاهده کردم ولی بهتر است به فضای مجازی و تبلیغاتی که دلواپسان از این حرکت بر علیه دولت به راه انداختند و ابراز خرسندی امام جمعه مشهد از این اعتراضات و حمله به دولت در بیاناتش را مورد توجه قرار دهی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
2
5
من عاشق ایرانم و به خاطرش جونمو میدم و با دشمنان این مرزو بوم دشمنی میکنم

اما ای کاش کشورمون واقعا ایران اسلامی بود متاسفانه از اسلام فقط اسمش به یدک کشیده میشه
اسلام فقط به نماز روزه و خواندن قران یا پوشش حجاب کامل نیست بلکه رعایت حق الناس و ضایع نکردن آن بزرگترین رکن اساسی اسلام هست متاسفانه یه عده با بی انصافی بی عدالتی و تبعیض و خیانت به مردم اسم اسلام و ایران اسلامی را خراب کرده اند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین