کد خبر: ۴۹۸۵۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴

صحبت‌های مربیان گسترش‌فولاد و ذوب‌آهن در نشست خبری

فیروز کریمی و امیر قلعه نویی ترجیح دادند دستیاران خود را به نشست خبری پیش از مصاف گسترش فولاد و ذوب‌آهن بفرستند.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا ساعی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه گسترش فولاد در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب کرده و به وحدت تاکتیکی رسیده و چند برد پیاپی داشتیم. بعد از بازی مقابل پارس جنوبی ریکاوری خوبی داشتیم و امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی تماشاگرپسند و زیبا انجام دهیم.

وی افزود: ذوب آهن کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی در اختیار دارد و به دنبال ارائه بازی زیبا و کسب سه امتیاز هستیم. تدابیری که فیروز کریمی اندیشیده و شناختی که از ذوب آهن دارند، ۱۰۰ درصد نتیجه خوبی خواهیم گرفت و از نظر روحی و روانی نیز آماده بازی هستیم و مدیریت باشگاه پشتیبانی لازم را از بازیکنان انجام داده است.

وی در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا اظهار کزد: سامان نریمان جهان را به علت محرومیت در اختیار نداریم و علیرضا نقی زاده، آندرانیک تیموریان و خطیبی مصدومان ما هستند که کادر پزشکی سعی می کند آن ها را به بازی فردا برساند.

مربی گسترش فولاد گفت: معبودی و میلاد زنیدپور را در نقل و انتقالات نیم فصل به خدمت گرفته ایم و چند بازیکن دیگر هم مد نظر داریم که می توانیم جذب کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: خستگی بازیکنان به گونه ای بود که مجبور شدیم از سازمان لیگ درخواست کنیم که بازی ما با یک روز تاخیر و در روز جمعه برگزار شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، میگوئل تکسیرا در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: تبریز خانه ی دوم من است و بازی سختی را پیش رو داریم و مسلما این بازی با مسابقه نیم فصل اول تفاوت زیادی دارد و گسترش فولاد خیلی بهتر از قبل شده است و با توجه به این که در زمین گسترش فولاد بازی می کنیم، جدال سختی داریم.

وی افزود: برای کسب سه امتیاز وارد میدان می شویم و با تیم سرسختی بازی خواهیم کرد، ولی برنامه ریزی خوبی برای این مسابقه کرده ایم و می خواهیم از پس این مسابقه برآییم.

تکسیرا خاطرنشان کرد: ما ابتدای فصل را به گونه ای آغاز کردیم که پیش از این، ذوب آهن روش های خاص دیگری برای تمرینات و بازی ها داشت و تیم های امیر قلعه نویی همیشه تهاجمی بازی می کند و این تغییر و تحولات نیاز به زمان دارد و اگر به یک ماشین هم به یکباره فشار بیاوری، ممکن است بعضی قطعاتش هم آسیب ببیند و مطمئنم که به اهدافمان خواهیم رسید.

مربی ذوب آهن اصفهان ادامه داد: ذوب آهن، باشگاه بزرگی است و همه چیز برای کار کردن در این تیم مهیاست و دو مهره مثمر ثمر به نام های قلعه نویی و آذری داریم که همه کار برای قدرت گرفتن تیم انجام می دهند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، وی در پایان همچنین در خصوص حضورش در تبریز و اصفهان گفت: این دو شهر، بسیار متفاوت است و تبریزی ها با فوتبال زندگی می کنند؛ در سوی مقابل، ساختار باشگاه ذوب آهن بسیار خوب است و هر دو شهر را بسیار دوست دارم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین