کد خبر: ۴۹۸۷۴۳
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

پرسپولیس ۲- تراکتورسازی صفر/ شاگردان برانکو روی نوار برد

تیم‌ پرسپولیس تهران مقابل تراکتورسازی به دوازدهمین پیروزی رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (جمعه) با قضاوت بیژن حیدری آغاز شد و در پایان پرسپولیس با گل های علی علیپور و کمال کامیابی‌نیا به پیروزی رسید.

پرسپولیس با این پیروزی ۴۱ امتیازی شد و صدرنشینی خود را مستحکم‌تر کرد. همچنین سرخپوشان پایتخت برای نخستین بار از زمان بازگشت تراکتورسازی به لیگ برتر رفت و برگشت حریف تبریزی خود را بردند.

نیمه اول:

پرسپولیس در شروع نیمه، برتری خود به تراکتورسازی را دیکته کرد و توانست با حمایت هوادارانش، موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه تراکتورسازی ایجاد کند. یکی از اصلی‌ترین موقعیت‌های بازی در دقیقه ۲۴ توسط منشا ایجاد شد و این بازیکن روی سانتر ارسالی محمد انصاری، دروازه تراکتورسازی را تهدید کرد.

امید عالیشاه به دلیل مصدومیت ناچار به تعویض اجباری شد و در دقیقه ۳۰، جای خود را به محمدرضا آزادی داد.

در دقیقه ۳۷ پرسپولیسی‌ها در محوطه جریمه حریف پرتعداد ظاهر شده و می توانستند اولین گل را به ثمر برسانند اما در شلوغی محوطه، این موقعیت از دست رفت. بلافاصله منشا توپ ارسالی از روی نقطه کرنر را با ضربه سر به جایی فرستاد که گروسیان ایستاده بود.

سومین موقعیت پیاپی سرخ‌پوش‌ها بازهم با سانتر انصاری ایجاد شد و ماهینی توپ را با ضربه سر، از فاصله نزدیک به بیرون فرستاد.

اولین گل بازی در وقت‌های اضافه نیمه توسط علی علیپور به ثمر رسید و این بازیکن سانتر ارسالی مسلمان از روی نقطه کرنر را با ضربه سر وارد دروازه گروسیان کرد.

نیمه دوم:

شاگردان برانکو بعد از پیروزی دقیقه آخری در نیمه نخست، برای حفظ نتیجه در نیمه دوم وارد زمین شدند البته پرسپولیس برتری نسبی در مالکیت توپ داشت ولی موقعیتی تا دقیقه ۷۱ به وجود نیامد و اولین موقعیت جدی بازی در این دقیقه توسط محسن ربیع‌خواه ایجاد شد و شوت از راه دور و زمینی او توسط گروسیان مهار شد.  

برانکو در ادامه برای هجومی کردن روند بازی، وحید امیری و بشار رسن را به ترتیب جایزگین مسلمان و احمدزاده کرد.

با افزایش حملات، پرسپولیسی‌ها به گل دوم نیز رسیدند و این بار علی علیپور در نقش پاسور ظاهر شد تا کمال کامیابی‌نیا، گلزنی کند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، گادوین منشا و علی علیپور

ترکیب تراکتورسازی: فرزین گروسیان، محمد ایران پوریان، رضا شربتی، مهدی کیانی، امید عالیشاه، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، محمدرضا مهدیزاده، فرزاد حاتمی، محمد نادری.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین