کد خبر: ۴۹۹۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
«پاهای بی‌قرار» به شمال می‌رود

بازیگران جدید در سریال منوچهر هادی

ایرج محمدی از انتخاب لوکیشن و بازیگران جدید برای سریال در حال ساخت «پاهای بی‌قرار»، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : تهیه‌کننده سریال «پاهای بی‌قرار» با اشاره به آغاز تصویربرداری فصل یک (زمان حال) سریال «پاهای بی‌قرار» اظهار کرد: تصویربرداری زمان حال «پاهای بی‌قرار» یک هفته است که در لوکیشن شرکت در منطقه شمال شهر تهران آغاز شده است.

بازیگران جدید در سریال منوچهر هادی

او به بازیگران جدید سریال «پاهای بی‌قرار» اشاره کرد و گفت: پویا امینی و سامان صفری به تازگی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند. در حال حاضر پویا امینی، سامان صفری، سانیا سالاری و پانته‌آ بهرام جلوی دوربین رفته‌اند و به تدریج بازیگران دیگری نیز به آن‌ها می‌پیوندند. همچنین با بازیگران جدیدی هم در طول یک ماه و نیم آینده قرارداد خواهیم بست.

تهیه‌کننده سریال «پاهای بی‌قرار» با اشاره به مکان تصویربرداری این سریال بیان کرد: لوکیشن‌های سریال پراکنده و متعدد هستند. بخش عمده‌ای از لوکیشن ما در تهران است؛ البته امکان دارد در شمال کشور هم تصویربرداری داشته باشیم.

ایرج محمدی در پایان گفت: تصویربرداری سریال «پاهای بی‌قرار» تا اردیبهشت ماه سال آینده طول خواهد کشید.

مسعود رایگان، پانته‌آ بهرام، حمید گودرزی، آرش مجیدی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی، مهدی صباحی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی، پویا امینی، سامان صفری، سانیا سالاری و ... در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» در دو فصل گذشته و حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. این سریال مجموعه‌ای خانوادگی و اجتماعی است که در آن به مفاسد اقتصادی نیز پرداخته می‌شود.

سریال «پاهای بی‌قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در ۶۰ قسمت  تولید می‌شود و از شبکه پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین