کد خبر: ۴۹۹۲۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۵

واکنش یکی از نزدیکان عارف به اظهارات رشیدپور

حضور دکتر عارف در میان مردم نه برای تبلیغ بلکه برای حل مشکلات آنهاست که در حد مقدور اقداماتی هم از جانب ایشان صورت گرفت. به همین دلیل آقای رشیدپور بهتر است به برخی حاشیه‌ها و شایعات توجه نکند چرا که مثلا در ارتباط با خود ایشان هم شایعاتی مطرح است که آیا باید بدون اطلاع آن را مطرح کرد؟
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا خامسیان در واکنش به اظهارات صبح امروز رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید گفت: صدا و سیما نشان داد که طراحی و برنامه خاصی برای تخریب اصلاح طلبان و دولت مد نظر دارد از برنامه دورهمی و خوشمزگی‌های مهران مدیری گرفته تا برنامه‌های سیاسی این سازمان. کاش واقعا این آقایان دلشان به حال مردم می‌سوخت، ولی وقتی خود آقایان مجری و برنامه سازان در مواجه با مردم فخر می‌فروشند شو و نمایش آن‌ها در بین مردم خریداری ندارد.

او ادامه داد: آقای رشیدپور که برای ایشان احترام خاصی قایلم کاش اسیر عملیات روانی طراحان این سناریو نمی‌شد و منصفانه و با آگاهی درباره آقای عارف که یکی از مردمی‌ترین مسئولین این کشور است قضاوت می‌کرد و حداقل زحمت یک جستجو ساده اینترنتی را به خود می‌داد تا چگونگی حضور دکتر عارف در میان مردم نه تنها مردم تهران بلکه مردم اقصی نقاط کشور را ببیند.

خامسیان افزود: حضور دکتر عارف در میان مردم نه برای تبلیغ بلکه برای حل مشکلات آنهاست که در حد مقدور اقداماتی هم از جانب ایشان صورت گرفت. به همین دلیل آقای رشیدپور بهتر است به برخی حاشیه‌ها و شایعات توجه نکند چرا که مثلا در ارتباط با خود ایشان هم شایعاتی مطرح است که آیا باید بدون اطلاع آن را مطرح کرد؟ که اگر این گونه است بفرمایند تا مطرح کنیم. این خبر را ایران تایمز منتشر کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
عارف خودش زبان ندارد؟ مگر مجری یکی از موکلان ایشان نیست؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین