کد خبر: ۴۹۹۳۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
ادامه سیاست‌های مداخله‌جویانه آمریکا علیه ایران

توییت دوباره ترامپ درباره اعتراض‌های خیابانی در ایران: مردم ایران برای غذا و آزادی گرسنه هستند/ثروت آنها نیز در حال غارت شدن است/ اکنون زمان تغییر است

رییس‌جمهور آمریکا در میان انتقادهای داخلی و واکنش افکار عمومی ایران باز هم در ادامه سیاست‌های مداخله‌جویانه خود پیامی در حمایت از اعتراض‌ها در ایران منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا در روزهای اخیر هم‌زمان با برخی اعتراض‌ها در چند شهر کشورمان، پیام‌های متعددی را در صفحه توئیتر خود در حمایت از این ناآرامی‌ها منتشر کرده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایسنا، وی در جدیدترین پیام توئیتری خود در حالی که مردم آمریکا و بسیاری از کشورها در تعطیلات سال نو میلادی به سر می‌برند در اظهاراتی خصمانه و کینه توزانه گفت: ایران با وجود توافق وحشتناکی که با دولت اوباما حاصل کرد، در حال شکست خوردن در تمام سطوح است. جمعیت زیادی از مردم ایران سال‌هاست که هدف سرکوب قرار گرفته‌اند. آنها برای غذا و آزادی گرسنه هستند. علاوه بر حقوق بشر، ثروت آنها نیز در حال غارت شدن است. اکنون زمان تغییر است.

توییت دوباره ترامپ درباره اعتراض‌های خیابانی در ایران: مردم ایران برای غذا و آزادی گرسنه هستند/ثروت آنها نیز در حال غارت شدن است/ اکنون زمان تغییر است

در روزهای اخیر در برخی شهرهای کشورمان عده‌ای از مردم در واکنش به آنچه مسائل اقتصادی عنوان شده، دست به اعتراض زدند که با استقبال و حمایت مقامات آمریکایی مواجه شده است که در این میان با سوءاستفاده از این شرایط تلاش می‌کنند، با دامن زدن به ناآرامی‌ها سیاست‌های مداخله‌جویانه خود را در ایران پیش ببرند.

حسن روحانی در سخنانی یک‌شنبه شب با اشاره به ابراز شادمانی دشمنان انقلاب، گفت: این آقایی که امروز در آمریکا می‌خواهد با مردم ما همدردی کند، یادش رفته که چند ماه پیش ملت ایران را تروریست نامید؛ این آدمی که سر تا پایش علیه ملت ایران است؛ حق ندارد برای مردم ایران دلسوزی کند.

وی گفت: این نکته باید برای همه روشن باشد که ما ملت آزادی هستیم و طبق قانون اساسی و حقوق شهروندی، مردم در بیان انتقادات و حتی اعتراض‌شان کاملاً آزاد هستند؛ اما در عین حال باید توجه کنیم که نحوه انتقاد و اعتراض باید به گونه‌ای باشد که پایان آن منتهی به بهتر شدن شرایط کشور و زندگی مردم شود.

رییس جمهور تاکید کرد: "حل برخی از این‌ مسایل آسان نبوده و زمان‌بر است و دولت و ملت باید برای حل این مشکلات دست به دست بدهند".

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات سخیف، بی‌جا و مداخله‌جویانه مقامات آمریکایی گفت: مردم رشید ایران وقعی به شعارهای فرصت‌طلبانه و ریاکارانه مقامات آمریکا نمی‌گذارند.

وی تاکید کرد: مردم ایران بزرگ‌ترین پشتوانه امنیت و پیشرفت کشور هستند و مشارکت مردم در انتخابات برای تعیین سرنوشت شان و حضور فعال آحاد ملت در نظارت و نقد دستگاه‌های اداره کشور ضامن شکوفایی و بالندگی کشور و انقلاب اسلامی است و حضور هوشمندانه همین مردم مهمترین عامل مقاومت در برابر بدخواهان کشور و مردم است که دولت آقای ترامپ ثابت کرده در راس این بدخواهان قراردارد.

قاسمی اظهار کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ساختارهای دموکراتیک را برای حمایت قانونی از خواسته‌های مدنی مردم پیش بینی کرده است و پیگیری این خواسته‌ها در چارچوب قانون کاملا امکان‌پذیر است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
1
0
ترامپ یادت باشد گنده تر از تو هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین