کد خبر: ۴۹۹۴۱۰
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸

اعتراض تراکتورسازی به رای کمیته انضباطی

باشگاه تراکتورسازی به رای کمیته انضباطی درباره تخلفات خاطیان دیدار این تیم برابر پرسپولیس واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :
تراکتورسازان پس از اعلام رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت برگزاری یک دیدار بدون تماشاگر پرسپولیس، به آن واکنش نشان دادند و این حکم را عجیب و غیرمنتظره خواندند.

متن نامه اعتراض باشگاه تراکتورسازی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

«در پی صدور حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون مسابقه تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس باشگاه تراکتورسازی مراتب اعتراض رسمی و قانونی خود را جهت تجدید نظر در این حکم عجیب و غیرمنصفانه اعلام می‌نماید.

بررسی مستندات و تصاویر تلخ مسابقه روز جمعه نشان می‌دهد که بدون تردید، فحاشی و توهین‌های ناشایست هواداران میزبان به صورت منظم و سازمان‌یافته با برنامه‌ریزی قبلی صورت پذیرفته و امکان مسامحه و مماشات در قبال چنین بی‌اخلاقی وسیع و گسترده‌ای وجود ندارد.

حکم کمیته انضباطی که می‌بایست موجب اصلاح فضای مسموم فعلی و پیشگیری از تکرار چنین وقایع تلخی گردد، مع‌الاسف نسبت به باشگاه متخلف بسیار مهربانانه و نسبت به مردم شریف آذربایجان دور از انصاف و عدالت است.

سوال اینجاست که وقتی وقوع جرم واضح و روشن بوده و مجرم معین و مشخص است چگونه احکام صادره شامل مجرمین و مرتکبین مسلم این اتفاق نگردیده است؟

مباشرت کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در این اتفاق قابل انکار نبوده و نیست اما در قبال چنین تخلف بزرگی که موجب توهین به میلیون‌ها نفر از مردم شریف ایران گردیده صدور چنین حکم مهربانانه‌ای چه معنی و مفهومی دارد؟

باشگاه تراکتورسازی در این موضوع مطالبه‌ای بیش از حق قانونی خود نداشته اما بر مبنای قانون و عطف به مقررات بین‌المللی فوتبال که شدیدترین برخورد را با جرایم مرتبط با موضوع نژادپرستی و توهین به اقوام پیش‌بینی نموده، خواستار تجدید نظر موثر و منصفانه در این حکم عجیب می‌باشد.

لذا از مسئولین محترم فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی درخواست می‌گردد ضمن برخورد شدید با باشگاه متخلف که قطعا فراتر از یک محرومیت کوتاه تشریفاتی است ضمن معرفی عاملان و مسببان این واقعه مجازات این اشخاص نیز بر اساس وسعت جرم اعلام گردد.

به گزارش ایسنا، همچنین در صورتی که نسبت به خواسته به‌حق این باشگاه توجهی صورت نگیرد از ظرفیت‌های قانونی جهت احقاق حق خود در محاکم داخلی و بین‌المللی بر اساس مقررات و ضوابط استفاده خواهیم نمود.»


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین