کد خبر: ۵۰۰۲۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

یک افتضاح دیگر ترامپ به روایت ظریف

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزاری نشست شورای امنیت به درخواست آمریکا درباره اعتراض‌ها در ایران را، یک افتضاح دیگر دولت ترامپ در حوزه‌ی سیاست خارجی او برشمرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در واکنش به نتایج نشست شورای امنیت سازمان ملل که به درخواست آمریکا درباره اعتراض‌ها در ایران برگزار شد، در توییتی گفت: شورای امنیت تلاش عریان آمریکا برای انحراف شورا را رد کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از ایسنا، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه نوشت: بیشتر اعضای این شورا بر ضرورت اجرای کامل برجام و عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشورها تاکید کردند. یک افتضاح دیگر برای سیاست خارجی دولت ترامپ.

در این نشست که با مخالفت صریح روسیه برگزار شد، اکثریت کشورها وضعیت ایران را عادی و موضوع اعتراض‌ها را از امور داخلی ایران برشمردند و تاکید کردند که محور و تمرکز شورای امنیت باید بر موضوعات مهمی از جمله مبارزه با تروریسم، صلح خاورمیانه، حل بحران سوریه و غیره باشد.

یک افتضاح دیگر برای ترامپ به روایت ظریف


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
آنچه از سوی ترامپ انجام شد بذر یک توطئه جدید بود بله در این زمان مفتضحانه شکست خورد ولی در این موضوع راهی برای آینده است یک سابقه بد در آنجا برای ایران درست شد زیرا از آینده و رفتا اصحاب رسانه مطمئن نیستیم ممکن است یک نفوذی یک ساده دل پر سر و صدا را دچار احساس تکلیف کند و اگر برخی خدای نکرده احساس تکلیف کنند برای دستمالی قیصریه ای را به آتش می کشند همانطور که بهانه ی تخم مرغی کشور را به چنین آشوبی کشاندن بدبختانه درون نظام تریبونهای بدون کنترل فراوان است اینها هرچه می خواهند می گویند به کسی پاسخگو هم نیستند تا چنین معضلی وجود دارد که و هر کسی بنا بر اجتهادات شخصی خود اظهار نظر کند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین