کد خبر: ۵۰۰۴۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱

مرد همسر کش 13 سال پس از قتل: زودتر اعدامم کنید

مرد جوانی که 13سال پیش به‌خاطر سوء ظن به همسرش، او را در باغ متروکه‌ای به‌ قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود صبح دیروز از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری تهران انتقال یافت و از قضات درخواست کرد هر چه زودتر تکلیفش را روشن کنند.
آفتاب‌‌نیوز : خانواده مقتول هم در دادگاه خواستار یک میلیارد تومان دیه شدند تا از اعدام داماد جنایتکارشان بگذرند. اما قاتل گفت: «من خودم را برای اعدام آماده کرده‌ام، پس هرچه زودتر اعدامم کنید!

رسیدگی به این پرونده از سال 83 در پی جنایتی خونین در باغ متروکه‌ای واقع در حصارک کرج آغاز شد. پس ازکشف جسد زن جوان که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود، کارآگاهان جنایی در پی رمزگشایی از معمای این قتل موفق به شناسایی‌اش شدند. پس از یافتن خانواده زن جوان، شوهر 36 ساله‌اش تحت بازجویی قرارگرفت تا اینکه در بازجویی‌ها لب به سخن گشود و راز قتل را فاش کرد.

او گفت مدتی بود که به رابطه همسرم با مردان غریبه ظنین شده بودم. به‌خاطر همین موضوع او را به باغی کشاندم و با ضربات چاقو کشتم. مرد جوان پس از اعتراف به جنایت در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شد. قضات دیوانعالی کشور هم این حکم را تأیید کردند. اما با گذشت بیش از 13سال از جنایت، مرد جوان از دادگاه کیفری خواستار اجرای هرچه زودترحکم شد و گفت: «من خودم را برای اعدامی که مستحقش هستم آماده کرده‌ام.»

مأموران زندان صبح دیروز محکوم به قصاص را از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری انتقال دادند تا دردادگاهی که به ریاست قاضی اسلامی و با حضور قاضی محمدی- مستشار دادگاه- تشکیل جلسه داده بود به وضعیتش رسیدگی شود.

در آغاز جلسه والدین مقتول در جایگاه ایستادند و گفتند اگر دامادمان یک میلیارد تومان بابت دیه به ما بپردازد از خون دخترمان گذشت می‌کنیم. اما قاتل درجواب به آنها گفت: من از شما فقط صد میلیون می‌خواهم تا هرچه زودتر اعدام شوم چون دیگر خسته شده‌ام. تمام روزها و شبهایم با کابوس مرگ و عذاب وجدان سپری می‌شود. دیگرتحمل این وضع را ندارم. پس زودتر اعدامم کنید تا راحت شوم. و... در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا درباره سرنوشت قاتل تصمیم‌گیری کنند.

منبع: ایران آنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین