پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۵۰۰۴۸۷
۱۰:۰۵
۱۳۹۶/۱۰/۱۷

اطلاعیه متروی تهران درباره سرویس دهی خط 3/ سرویس دهی در ایستگاه قائم از سرگرفته شد

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در اطلاعیه‌ای در خصوص سرویس دهی خط 3 اعلام کرد که سرویس دهی در ایستگاه قائم از سرگرفته شد.
۱۰:۰۵
۱۳۹۶/۱۰/۱۷
به گزارش آفتاب نیوز، در این اطلاعیه آمده است: پس از رفع مشکل فنی پیش آمده در ایستگاه قائم واقع در خط 3 مترو، سرویس دهی در این ایستگاه از ساعت ۵:۳۵ صبح امروز(یکشنبه۱۷ دی ماه) طبق برنامه زمان بندی حرکت قطارها انجام می شود.

لازم به توضیح است شب گذشته در ساعت 20:30 دقیقه به علت خارج شدن یک قطار از ریل به هنگام شانت، پذیرش مسافر در ایستگاه قائم متوقف شده بود.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
برچسب‌ها:
مترو تهران
ارسال پیام
captcha