کد خبر: ۵۰۰۵۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
نتانیاهو از ترزا می خواست درباره اعتراض‌های اخیر ایران موضع‌گیری کند

نتانیاهو این‌گونه نخست‌وزیر بریتانیا را در درباره ایران می‌ترساند

حربه نتانیاهو برای ترساندن «ترزا می» درباره چشم‌انداز حوادث در ایران این بوده است که بقای نظام ایران و حمایت آن از بشار اسد رییس‌جمهوری سوریه سبب می‌شود تا خطر مجدد سیل پناهجویان سوری به سمت اروپا را تشدید کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌‌الملل- کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل با انتشار خبری اعلام کرده است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل از همتای بریتانیایی خود خواسته است تا از اعتراضات در ایران حمایت کند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، روزنامه «تایمز اسرائیل» اما به نقل از آن شبکه خبری نوشته است که حربه نتانیاهو برای ترساندن «ترزا می» درباره چشم‌انداز حوادث در ایران این بوده است که بقای نظام ایران و حمایت آن از بشار اسد رییس‌جمهوری سوریه سبب می‌شود تا خطر مجدد سیل پناهجویان سوری به سمت اروپا را تشدید کند. 

کانال یک تلویزیون اسرائیل افزوده است: «نتانیاهو از «می» خواسته تا همبستگی خود را با معترضان در ایران اعلام کند. در حالی که نتانیاهو و ترامپ رییس‌جمهوری امریکا حمایت خود را از اعتراضات در ایران به‌طور علنی اعلام کردند رهبران اروپایی محتاطانه برخورد کردند و صرفا از ایران خواستند تا به حقوق معترضان احترام بگذارد.»

کانال ده اسرائیل در ادامه افزوده است: «نتانیاهو به همتای بریتانیایی خود گفته است که اسرائیل اقدامات ممکن برای جلوگیری از تشکیل پایگاه نظامی ایران در سوریه به خصوص جولان در مرز سوریه با اسرائیل را انجام خواهد داد. نتانیاهو در روز جمعه با نخست وزیر لهستان و رییس جمهوری رومانی نیز در خصوص وضعیت منطقه و تحولات ایران صحبت کرده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
نتنیاهو خیلی شیطانه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین