کد خبر: ۵۰۱۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

جزییات جلسه امروز اعضای کمیسیون بهداشت با قاضی‌زاده هاشمی

نماینده مردم خلخال درباره مباحث مطروحه در جلسه امروز عصر کمیسیون بهداشت و درمان خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
درباره جلسه امروز عصر کمیسیون بهداشت و درمان که با حضور اعضای کمیسیون و وزیر بهداشت و درمان برگزار شده بود، بیان کرد: محور مباحث طرح شده در جلسه کمیسیون درباره بهداشت و درمان و صندوق رفاه دانشجویی و کارکنان آن بود که از وزیر بهداشت طرح سوال شد و با ریاست آقای جعفرزاده که با منطق و اخلاق جلسه را اداره کردند، مباحث خوبی مطرح شد.

خالقی ادامه داد: وزیر بهداشت و درمان علاقمند بود که با اسناد و مدارکی که دارد با بررسی و دقت بیشتری به سوالات پاسخ دهد. به ویژه این که سه سوال از سوالات مطرح شده مربوط به دولت دهم و زمان آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی می‌شد و نیاز بود جلسه دیگری متعاقبا تشکیل شود تا وزیر برای پاسخگویی به سوالات با مدارک و اسناد بیشتری در کمیسیون حاضر شود.

نماینده خلخال ادامه داد: با توجه به موضوع سوالات مطرح شده به دلیل این که باید در دیوان محاسبات و دادسرا هم بررسی می‌شد تا هزینه‌هایی که در آن دوره انجام شده مشخص شود، جلسه به تعویق افتاد و کلیات موضوع مطرح شد.

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان در پایان اضافه کرد: طبق روال قانونی مجلس چنانچه پاسخگویی به این سوالات قانع‌کننده نبود و وزیر را در مظان اتهام قرار داد، موضوع به صحن علنی خواهد رفت تا روال قانونی خود را طی کند.

ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین