کد خبر: ۵۰۱۵۷۱
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

سپاهان ایذه برای رقبای خود خط نشان کشید

تیم فوتبال سپاهان ایذه در هفته دوم از مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال ایران، با غلبه بر تیم جنوب باغملک برای رقبای خود خط نشان کشید.
آفتاب‌‌نیوز :
 هفته دوم مرحله دوم فوتبال لیگ سه ایران با پیروزی تیم سپاهان ایذه به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه تختی ایذه و در حضور هواداران پرشور برگزار شد شاگردان یعقوب سلحشور سرمربی با دانش و کاردان سپاهان ایذه در یک بازی زیبا و دیدنی موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۰ حریف سنتی خود جنوب باغملک را با شکست بدرقه کند.

برای سپاهان در این بازی، سید احسان موسوی(۳۷) و مسلم صالحی فر(۸۵) گلزنی کردند.

در ادوار گذشته چه در لیگ استان و در لیگ کشور این دو تیم همیشه بازیهای پر تنشی را برگزار کردند که از نگاه خیلی از کارشناسان فوتبال این بازی از دیدارهای مهم فوتبال در سطح فوتبال خوزستان و حتی کشور است.

از نکات قابل توجه این دیدار حضور چند بازیکن و مربی ایذه ای در ترکیب جنوب باغملک و ۴ بازیکن باغملکی در تیم سپاهان ایذه بود که حساسیت این دیدار را بیشتر کرد.

سپاهان ایذه که در اولین گام خود مغلوب ملی حفاری اهواز شده بود، به این پیروزی نیاز داشت که در پایان به خواسته خود رسید.

سپاهان ایذه علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند چندین موقعیت نیز روی دروازه جنوب خلق کرد که دو بار نیز توسط کیانوش شیخی و محمد محمدی به تیر زدند اما شانس با نماینده ایذه یار نبود.

به گزارش ایلنا،در این دیدار، علی بابا احمدپور مدیرعامل، ملک محمد بویری  سرمربی و هوشنگ حاتمی سرپرست سینا صنعت ایذه، یوسف محمودی مسئول حفاظت اطلاعات دادگستری، سرهنگ علی طاهری فرمانده مقاومت بسیج ناحیه ایذه، مظفر عالیپور رئیس مخابرات ایذه، احسان کیانی معاون بیمارستان شهدای ایذه، ایمان داودی عضو شورا شهر و چند تن از پیشکسوتان فوتبال ایذه از نزدیک این بازی را تماشا کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین