آفتابنیوز : زاکربرگ، مدیر اجرایی اعلام کرد خوراک خبری/ News Feed به عنوان یکی از بخشهای کلیدی فیسبوک که تبلیغات (منبع اصلی درآمد) روی آن استوار است را تغییر داده و اولویت را به جای محتوای مرتبط روی تعاملات معنادار اجتماعی قرار میدهد. به گفته زاکربرگ این بدان معناست که کاربران زمان کمتری را در شبکه اجتماعی صرف خواهند کرد.
بنابراین کاربران پستهای کمتری از ناشران و بیزینسهای مختلف خواهند دید.
این اظهارات باعث شد تا سرمایهگذاران نگران درآمد کمپانی از بخش تبلیغات شده و به همین دلیل سهام این کمپانی امروز جمعه 4 درصد از ارزش خود را از دست داد.
پس از اظهارات زاکربرگ، «دنیس ایوس» رئیس تحقیقات فناوری در GBH گفت تغییرات در بخش خوراک خبری فیسبوک میتواند در رشد آگهی تاثیر منفی بگذارد.
به گزارش خبرآنلاین، سهام فیسبوک از 225 دلار به 210 دلار رسید که کاهش قابل توجهی محسوب میشود.