کد خبر: ۵۰۳۷۶۱
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در پوشش خانوادگی/ کشف۱۳ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در پوشش خانوادگی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی کرم بازیان در رابطه با این خبر افزود: در همین راستا بیش از ۱۳ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

بازیان به جزئیات کشف و ضبط مواد مخدر اشاره کرد و ابراز داشت: ماموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ حین کنترل خودروهای عبوری در محور شیراز به یاسوج به یک دستگاه خودروی پراید با سه سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.  

بازیان گفت: این عوامل با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی خود، در بررسی از این خودرو موفق به کشف مقدار ۱۳ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در این خودرو جاسازی شده بود شدند.  

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد خاطرشان کرد: در این رابطه راننده خودرو در پوشش خانوادگی به همراه همسر و فرزند یک ساله اش اقدام به جابجایی این محموله مواد مخدر کرده بود که در همین راستا پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی تحویل و خودروی پراید نیز به پارکینگ انتقال داده شد.  

به گزارش خبرگزاری مهر، بازیان در پایان خاطر نشان کرد : همشهریان عزیز در صورت مشاهده و برخورد با خرید و فروش مواد مخدر، مشروبات الکلی و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی توسط افراد متخلف، قانون گریز و قانون شکن، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین