کد خبر: ۵۰۴۰۳۲
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۱

دروغ بزرگ طارمی و پرسپولیس در بحث پرونده ریزه اسپور افشا شد/ نهاد‌های غیر فوتبالی آقای گل را از سرخ پوشان جدا کردند

برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۴۲ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت ۲:۲۶ بامداد سه شنبه به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۴۲ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

نظرسنجی امشب برنامه ۹۰ درباره حضور ستاره های تیم ملی در لیگ کشورهای حوزه خلیج فارس اختصاص داشت.

برنامه نود ۲ بهمن ۹۶

 در ادامه کلیپی از اتفاق هایی که قرار است در این برنامه پخش شود روی آنتن رفت.

فردوسی پور در ابتدای برنامه ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای پلاسکو به خانواده کشته شدگان کشتی سانچی تسلیت گفت.

خلاصه دیدار نفت تهران و مشکی پوشان به عنوان نخستین آیتم برنامه پخش شد.

نکات بازی:

محسن‌بنگر پس از ۳ سال در این بازی گلزنی کرد

مشکی پوشان برای اولین بار در یک بازی لیگ برتری چهار گل خورد

نخستین برد نفت مقابل مشکی پوشان

هومن افاضلی: بازیکنانم‌ را تحسین می کنم و اعتقاد دارم تیم نفت کم کم به روزهای خوب بازمی گردد.

رضا عنایتی: گل زودهنگام حریف شرایط ما را به هم ریخت و پس از ۲ گل حریف نتوانستیم به بازی برگردیم.

 خلاصه و حواشی دیدار تراکتورسازی و سایپا پخش شد.

نکات بازی:

محمد ایران پوریان پس از به ثمر رساندن ۱۷ پنالتی متوالی در بازی با سایپا پنالتی خراب کرد

برنامه نود ۲ بهمن ۹۶

ایران پوریان با ۶ گل زده برترین مدافع گلزن لیگ است

سایپا پس از ۱۴ بازی تراکتور را شکست داد

تراکتور در ۴ بازی اخیر از سایپا گل نخورده بود

علی دایی در ۵ تقابل اخیر مقابل تراکتور بازنده نبوده است

علی دایی: به حریف اجازه ندادیم از عمق دفاع به ما ضربه بزند. در سه، چهار صحنه اجازه شوت‌زنی به بازیکنان تراکتور دادیم اما به غیر از آن شاهد کار خاصی مانند نفوذ مهاجمان حریف در عمق دفاع تیممان نبودیم. بازیکنانم فوتبال خوبی بازی کردند و روز به روز بهتر می‌ شوند.

مهدی ترابی با چهار گل برترین گلزن لیگ تا پایان نیم فصل دوم است.

برنامه نود ۲ بهمن ۹۶

پس از او حسن بیت سعید(فولاد) ساسان انصاری(سپاهان) و مرتضی تبریزی(ذوب آهن) با ۳ گل قرار دارند.

خلاصه و حواشی دیدار پدیده و استقلال روی آنتن رفت.

با توجه به اینکه هیئت فوتبال مشهد تصمیم گرفته بود بلیت فروشی این بازی را از شب قبل بازی در ورزشگاه ثامن الائمه انجام دهد هواداران استقلال یک شب پیش از این بازی خود را از شهرهای اطراف به ورزشگاه رسانده بودند تا بتوانند از این طریق بلیت تهیه کنند.

البته در روز بازی هم بلیت فروشی انجام شد.

نکات بازی:

۱۴ هفته نیمکت نشینی، طولانی ترین دوره غیبت مهدی رحمتی در تاریخ لیگ برتر

 مسعود مرادی کارشناس داوری برنامه نود این هفته بود.

او به بررسی صحنه های حساس دیدارهای پخش شده پرداخت:

پنالتی تراکتور درست بود و قلی زاده باید اخطار می گرفت.

پنالتی سایپا هم به دلیل برخورد دست به توپ درست بود.

در دقایق پایانی خطایی درون محوطه جریمه سایپا اتفاق نیفتاد.

عادل فردوسی پور اعلام کرد همین مسعود مرادی که برخورد ضربه علی قلی زاده به دست علی طاهران را به سود سایپا پنالتی می داند در بازی تیم های رسانه ورزش و منتخب آتش نشان ها ضربه من را که در چنین حالتی به دست مدافع حریف خورد، پنالتی نگرفت. 

 نکات بازی:

استقلال 10 سال بدون شکست در مشهد

استقلال با 6 تساوی بدون گل، رکوررددار لیگ هفدهم

نخستین کلین‌شیت رحمتی در مشهد مقابل پدیده

پدیده تاکنون در مشهد استقلال را شکست نداده است

 وینفرد شفر: در نیمه اول شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم اما امیدوارم در مسابقه بعدی از فرصت‌هایمان بهره ببریم.

 محمدرضا مهاجری: در نیمه اول بازی پایاپای بود اما در نیمه دوم شرایط پدیده بهتر بود و صاحب موقعیت‌های 100 درصد شدیم که خرابی زمین مانع از گلزنی ما شد

کلیپ مربوط به تیم ریشه دار چوکا تالش و استادیوم معروف این تیم ملقب به "قلعه عقاب ها" پخش شد.

هواداران این تیم از مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش درخواست کردند وضعیت این تیم‌را پیگیری کند تا چوکا به روزهای اوجش بازگردد.

ایمان امین، مسعود فرجی، رحمت فیضی مقدم، عباس محمدی، مسعود چنددل، اصغر رسول زاده، بازیکنان قدیمی چوکا به بیان خاطراتش از دیدار با پرسپولیس و استقلال پرداختند.

همچنین بهمن صالح نیا سرمربی سابق این تیم هم برخی خاطرات خود از زمان حضور در چوکا را تعریف کرد.

برنامه نود ۲ بهمن ۹۶

آنالیز داوری بازی پدیده- استقلال

محمد قاضی در آفساید بود و خلعتبری پس از او توپ را زد اما داور به اشتباه آفساید قاضی را اعلام نکرد.

 اخطار به مدافع پدیده به دلیل ضربه فرشید اسماعیلی درست بود.

برخورد عبدالله حسینی و بهنام برزای در محوطه جریمه پدیده پنالتی نبود و داور برای ادامه بازی تصمیم درستی گرفت.

 با توجه به اینکه دست عبدالله حسینی پشت پای امید نورافکن روی زمین آمد و مدافع پدیده مچ پای هافبک استقلال را نگرفت تصمیم اشکان خورشیدی در اعلام پنالتی اشتباه بود.

 پنج بازیکن پدیده پیش از ضربه امید ابراهیمی وارد محوطه جریمه شدند و پنالتی استقلال باید تکرار می شد.

 به علت اینکه یک توپ از سمت نیمکت پدیده به زمین آمد، خورشیدی به جای اعلام دراپ بال، باید برای استقلال خطا می گرفت.

کلیپی از عملکرد پیرمردهای لیگ هفدهم یعنی علیرضا نورمحمدی(سپیدرود) محسن بنگر(نفت تهران) اسماعیل فرهادی(گسترش فولاد) قاسم دهنوی و حنیف عمران زاده(سیاه جامگان) و محمد غلامی(سپیدرود) در هفته بیستم این رقابت ها پخش شد.

در این کلیپ از علی پروین، رضا عنایتی، سهراب بختیاری زاده، مهدی رجب زاده، کریم باقری، علی دایی، فرهاد مجیدی به عنوان بازیکنانی که در سال های پایانی فوتبالشان و پیری هم جزء ستاره های فوتبال ایران‌بودند یاد شد.

روژه میلا، ماریو باسلر و کازویوشی میورا هم پیرمردهای نامدار فوتبال دنیا هستند.

مدیر رسانه باشگاه تراکتورسازی : حضور ساغلام در نماز جمعه تبریز بازتاب خوبی داشت

محمد جواد پاینده، مدیر رسانه باشگاه تراکتورسازی روی خط تلفنی برنامه نود آمد و درباره انتخاب ارطوغرول ساغلام به عنوان سرمربی جدید این تیم بیان کرد: پس از اتفاق هایی که پیش آمد احساس کردیم نیاز به شوک داریم. هرچند کادر قبلی و یحیی گل محمدی تلاش زیادی کردند اما شرایط برای همه سخت شده بود. برهمین اساس تصمیم گرفتیم به تراکتورسازی شوک بدهیم و این امر با انتخاب ساغلام که کارنامه بسیار خوبی دارد به بهترین شکل انجام شد. او با شور و حرارت به تراکتورسازی آمده و تاکید دارد فوتبال ایران هم مانند ترکیه بسیار پرهیجان است. ان شاالله کارهای فسخ قرارداد با یحیی گل محمدی هم بدون هیچ مشکلی انجام می شود. خود ساغلام از ما درخواست کرد که اولین روز حضورش در تبریز را در میان مردم و با حضور در نماز جمعه پشت سر بگذارد که این امر اتفاق خوبی بود و بازتاب مناسبی داشت‌.

اعتقاد دارم شرایط برای گل محمدی سخت بود اما به نظرم او و دستیارانش به این نتیجه رسیده بودند که تراکتور نیاز به تغییرات دارد.

روزشمار مهدی طارمی در پرسپولیس به روایت برنامه ۹۰

۱۸۷ روز: جرقه سرخ در دربی

۳۲۳ روز: چیپ انتقامی در بازی با النصر

۳۶۹ روز: اهدای جایزه به مجتبی محرمی

۶۹۶ روز: هت تریک می کنه یا پاس می ده

۷۹۰ روز: پس فرستاد

۱۰۳۰ روز: مسی- رامین/سوارز-طارمی

۱۰۵۶ روز: چه وقت چیپ زدن بود

روز ۱۰۶۵: خدایا شکرت

روز۱۲۲۰: خیریت میلیون‌دلاری

روز ۱۳۲۸: روزهای روشن خداحافظ

در ادامه عملکرد لژیونرها پخش شد.

مهدی طارمی میهمان تصویری برنامه نود بود.

 مهدی طارمی بازیکن تیم فوتبال الغرافه در برنامه نود درباره حضورش در ریزه اسپور و بازگشت به پرسپولیس بیان کرد: من قبل سفر به ترکیه به احترام باشگاه به پرسپولیس رفتم و به مسئولان باشگاه گفتم در صورت نرفتن به فوتبال اروپا با پرسپولیس به توافق می رسم اما پس از آن جریان هایی اتفاق افتاد که تصمیم گرفتم با رامین رضائیان به ترکیه بروم. البته برخلاف رامین من تمایلی به حضور در فوتبال ترکیه نداشتم اما اشتباه کردم و به همراه رامین با این تیم قرارداد بستم درحالیکه مشغول بررسی پیشنهادهای دیگر بودم. هر ۲ می خواستیم برای حضور در فوتبال اروپا به هم کمک کنیم اما من اشتباه کردم. البته از نظر من حضور در اروپا اشتباه نبود اما قرارداد بستن با ریزه اسپور اشتباه بود.

او گفت: رضاییان نقشی در قرارداد بستن من با ریزه اسپور نداشت. حدود هفت تا هشت روز با این تیم تمرین‌ کردم. زمانیکه با وکیلم صحبت کردم او به من گفت در ایران جو بد شده است و مردم می گویند او پرسپولیس را رها کرده است. او گفت اگر می توانی بازگرد. با خودم گفتم جرا باشگاهی به بزرگی پرسپولیس که امسال می خواست پس از ۱۰ سال قهرمان شود را ترک کردم. به همین دلیل با ابراهیمی تماس گرفتم و گفتم پیگیری کند ایا امکان بازگشت وجود دارد. طاهری هم تماس گرفت که مگر ما توافق نکرده بودیم چرا با ریزه اسپور قرارداد بستی اما من گفتم اعلام کرده بودم تنها اگر به اروپا نروم در پرسپولیس می مانم. در نهایت‌طاهری و ابراهیمی اعلام کردند اگر به ایران بازگردی همه جوره حمایتت می کنیم.

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: حرف شما درست است که من اشتباه کردم اما وکیلم و طاهری گفتند هیچ اتفاقی برای من نمی افتد‌. با درنظر گرفتن این امر به عشق هواداران و برای قهرمانی پرسپولیس بازگشتم و گفتم هرچه می خواهد بشود بشود. قبل از اینکه به ایران بازگردم با پرسپولیس قرارداد بستم.

او افزود: زمانیکه توافق کرده بودیم به من گفتند تا زمانی که ITC ام از طرف فدراسیون فوتبال صادر نشود باشگاه ریزه اسپور نمی تواند اقدامی انجام دهد. به من در ترکیه ایمیل زدند با قرارداد مشتمل بر بندهایی مانند اینکه درصورت قهرمان نشدن پرسپولیس در جام حذفی و لیگ ۱۰ درصد از قراردادم کم می شود یا اگر در نیم فصل عملکرد خوبی داشته باشم مبلغ قراردادم کم نشود، قرارداد ببندم. این قرارداد تفاوت زیادی با توافقی داشت که در تهران با پرسپولیس انجام داده بودم.

طارمی در ادامه صحبت هایش گفت: با این وجود برای اینکه پرسپولیس پس از ۱۰ سال به قهرمانی برسد قبول کردم بازگردم. قرارداد را در ترکیه امضا کردم و پس از آن به ایران بازگشتم. پس از اینکه استقلال را در دربی چهار بر دو بردیم هجمه علیه من زیاد شد چراکه می خواستم به اروپا بروم اما وکلیم برای آرام کردن جو از قول من مصاحبه کرد و گفت مهدی طارمی با پرسپولیس قرارداد ۲ ساله بسته است. من هم شاکی شدم که چرا این کار را انجام داده است من در تاریخ ۳۰ خرداد با پرسپولیس قرارداد نبستم اما قرار گذاشتیم یک دروغ بگوییم و براساس آن جلو برویم. در ترکیه توافق نامه ای به تاریخ ۳۰ تیر مقابل من گذاشتند و براساس آن دروغ کارها را جلو بردیم.

من قرارداد را در تاریخ ۳۰ خرداد امضا کردم تا به نوعی ماجرا را پوشش دهیم. چهار روز قبل بازی با الهلال که خبرمحرومیت اعلام شد شوکه شدم. چهار پنج بار از وکیلم و باشگاه پرسپولیس پیگیری کردم اما آن ها می گفتند همه چیز خوب است و مشکلی نیست.

طارمی گفت: درباره یکی از مصاحبه هایم هم باید بگویم آن‌روز به دلیل ناراحتی از برانکو اجازه گرفتم تمرین نکنم و در هتل نشسته بودم که ترکاشوند و خمارلو امدند و گفتند بیا در مقابل دوربین بگو حتما خیریتی در این اتفاق بوده است‌ تا روحیه بازیکنان از بین نرود. نیم ساعت از تمرین پرسپولیس گذشته بود که به زمین رفتم و پندار خمارلو این حرف را در دهن من گذاشت که حتما خیریتی توش بوده است. باور کنید در زمانی که آن مصاحبه را انجام دادم اصلا تمرکزی نداشتم.

او ادامه داد: محرومیت پرسپولیس ارتباطی به من ندارد چراکه به صورت جداگانه با فیفا مکاتبه می کردیم‌ من‌به دلیل اینکه ۲ قرارداد بسته بودم محروم شدم اما پرسپولیس به دلیل عدم صداقت. از همان اول فیفا به پرسپولیس و ریزه اسپور اعلام کرد باید در این پرونده روراست باشید. من‌با ایمیل خودم و وکیلم با فیفا در ارتباط بودم و پرسپولیس با ایمیل خودش.

بازیکن الغرافه خاطرنشان کرد: وکیل من هر روز ماجرای جریمه نقدی را به گونه ای توضیح می داد و درست نمی گفت این جریمه را من باید بدهم یا باشگاه پرسپولیس. در نهایت با مذاکرات انجام شده جریمه نقدی رفع شد.

من اشتباهم را گفتم اما می خواستم در اروپا بازی کنم، ولی پس از جدایی از پرسپولیس متوجه شدم چه تیم بزرگی را رها کردم. من‌یک بازیکن هستم و به اندازه مسئولان پرسپولیس از مسائل حقوقی اطلاع ندارم. ایا مدیران باشگاه نمی دانستند که این محرومیت ها اعمال می شود که چنین مرا برای بازگشت از ترکیه هوایی کردند. بنابراین آن ها هم‌ اشتباه کردند.

طارمی گفت: پول حسین هدایتی را باید از روز اول توضیح دهم. پیش از حضور در ترکیه هدایتس مرا به رستوران دعوت کرد که در آنجا خداداد عزیزی، مهدی هاشمی نسب و هادی طباطبایی هم حصور داشتند. هدایتی گفت من کمکت می کنم تا در پرسپولیس بمانی اما گفتم می خواهم به اروپا بروم. در نهایت قرار شد فکرهایم را بکنم و به هدایتی خبر بدهم. زمانی که می خواستم با ریزه اسپور فسخ کنم به هدایتی زنگ‌ زدم و گفتم‌ آیا سر قولت می مانی که او گفت کمکت می کنم. من هم گفتم ریزه اسپور برای فسخ قرارداد و صدور رضایت نامه پول می خواهد.

طارمی درباره اینکه آیا در ترکیه ۵۰۰ میلیون خرج کرده است، گفت: من به هدایتی گفتم برای دریافت رضایت نامه باید ۵۰۰ میلیون هزینه کنم و شما بزرگواری کن و سر قولت بمان تا من بتوانم بازگردم. هدایتی مرا به رستوران دعوت کرد‌ و درحضور خداداد عزیزی، هاشمی نسب و طباطبایی به من‌پیشنهاد داد تا با دریافت فلان‌ مبلغ در پرسپولیس بمان‌ اما گفتم می خواهم‌ به اروپا بروم. هدایتی هم گفت فکرهایت را بکن و به من‌خبر بده. در نهایت زمانیکه قرار شد از ترکیه بازگردم ایجنتم گفت با ۵۰۰ میلیون می توانی رضایت نامه ات را بگیری. من هم این موضوع را به هدایتی گفتم اما سرمربی ریزه اسپور در حضور رامین رضاییان گفت برای فسخ قرارداد باید ۳ میلیون دلار پرداخت کنی و من هم‌ به او گفتم این پول را نمی دهم و بازگشتم. زمانی هم که بازگشتم به هدایتی گفتم خواهش می کنم سر قولت بمان. در نهایت قرار شد هر مبلغی که پرسپولیس به من می دهد هدایتی هم بدهد اما طاهری گفت هدایتی می خواهد از خودش پول بدهد و این موضوع ارتباطی به پرسپولیس ندارد. در نهایت با باشگاه برای امضا قرارداد ۲ میلیاردی با آپشن توافق کردم و قرار شد هدایتی هم یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون به من پرداخت کند‌.

او گفت: حسین هدایتی لطف داشت و وویس من را پخش کرد. طاهری و ترکاشوند می خواستند از مبلغ قرارداد من کم کنند و من به هدایتی گفتم بی خیال این حرف ها می شوم و به عشق خودت بازمی گردم. هدایتی پیش از سفرم به ترکیه قرار بود ۲ میلیارد به من‌ بدهد اما در زمان بازگشتم یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون داد. هدایتی عاشق پرسپولیس است و می خواست به من‌هم مانند سایر بازیکنان این تیم کمک کند. مگر او به سید جلال، وحید امیری و رامین رضاییان هم برای رضایت نامه پول داد که من بخواهم از هدایتی پول رضایت نامه بگیرم و بخورم.

از یک جای غیر فوتبالی و غیر ورزشی به صمد ابراهیمی گفته بودند مهدی طارمی نبایست در پرسپولیس بماند و به همین دلیل مجبور شدم از پرسپولیس بروم. یک عده در باشگاه بودند که مدام به من می‌گفتند چرا از این‌تیم نمی روی. من دوست داشتم پس از جام جهانی از پرسپولیس به اروپا بروم اما از آنجاییکه می دانم چه افرادی به صمد ابراهیمی گفته بودند طارمی باید از پرسپولیس برود جدا شدم. به این دلیل که از لحاظ مالی به باشگاه کمک‌کنم‌به الغرافه آمدم. از ترکیه، بلژیک،‌روسیه،‌ یونان و لهستان پیشنهاد داشتم اما الغرافه برخلاف تیم های اروپایی پول خوبی به پرسپولیس می داد و به همین دلیل پیشنهاد الغرافه را قبول کردم تا در این زمان‌کوتاه باقی مانده تا جام جهانی در قطر بازی کنم و پس از آن ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.‌باور کنید فرافکنی نمی کنم اما نمی توانم‌ موضوع را باز کنم.

بازیکن الغرافه خاطرنشان کرد: مصاحبه ای با سایت سازمان‌لیگ قطر انجام دادم اما به هیچ وجه نگفتم‌ شجاعی و دژاگه عامل حضور من در قطر هستند بلکه گفتم این لیگ را به دلیل حضور دژاگه و شجاعی دنبال می کردم.

او گفت: ترکاشوند و طاهری برای تخریب من و سایر بازیکنانی که یک بازی در پرسپولیس بد بازی می کردند کمیته مجازی تشکیل داده بودند و با استناد به اینکه من عامل اعتصاب در پرسپولیس بودم به من اهانت می شد. هفت تا هشت نفر دور هم می نشستیم و می گفتیم تمرین نکنیم اما ۲ روز بعد همه تقصیرها را گردن من‌انداختند. مردم‌با حمایت این کمیته مجازی به ناموس من توهین می کردند. رئیس کانون هواداران هماهنگ کرده بود به من که ۲ سال آقای گل لیگ شده بودم فحش دهند. قبول دارم همین هواداران مرا بالا آوردند.در جریان ماجرای هیس هم‌باید بگویم‌این حرکت‌را سمت هواداران واقعی پرسپولیس انجام ندادم بلکه به دلیل مشکلی که با یک لیدر داشتم سمت‌او هیس نشان دادم. از دقیقه یک تا ۹۰ اعضای کمیته مجازی به هواداران خط می دادند تا به من‌فحش بدهند. ۲ سال اشک مادرم‌ را درآوردند و از خدا می خواهم اشک مادرشان دربیاید.

در پایان باید بگویم‌ باشگاه الغرافه برای دریافت رضایت نامه ام ۵۰۰ هزار دلار به پرسپولیس پرداخت کرد اما درنهایت خودم هم ۱۰۰ هزار دلار روی این مبلغ گذاشتم و رضایت نامه گرفتم.

طارمی در میان صحبت هایش یک بار فردوسی پور را آقای هدایتی خطاب کرد.

برنامه نود ۲ بهمن ۹۶

 خلاصه و حواشی دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد پخش شد.

نکات بازی:

ده خسوس در ایران از هیج تیمی به اندازه پرسپولیس گل نخوروه است(۹گل)

ده خسوس بی کلین شیت مقابل پرسپولیس

 روند پیروزی های پیاپی پرسپولیس مقابل گسترش با این تساوی پاره شد

 ۶ بازیکن تعویضی پرسپولیس گل زده اند و این آمار از تمام تیم های لیگ برتر است

پرسپولیس پس از ۱۱ بازی و ۱۲۳ روز در ورزشگاه آزادی گل خورد.

برانکو: وقتی این‌همه فرصت را گل نکنی جریمه می شوی وباید ببازی اما با میل و اراده بچه ها شکست نخوردیم.

فیروز کریمی: از نتیجه به دست امده اگر قرار بود این اخراج نباشد به شدت راصی هستم چراکه استحقاق پرسپولیس باخت نبود.

در ادامه عادل فردوسی پور به بررسی حرکت عجیب فیروز کریمی در مقابل تصویربردار دیدار پرسپولیس و گسترش فولاد پرداخت و با نشان دادن نمونه های خارجی ثابت کرد حضور تصویربردار در زمین‌در کل دنیا مرسوم است.

فیروز کریمی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ۹۰ درباره برخورد با تصویربردار دیدار پرسپولیس- گسترش فولاد بیان کرد: به فیلمبردار گفتم هیچ جای دنیا رسم نیست پس از یک بازی سنگین، فردی عمدی بخواهد آدم را عصبی کند و این وقت شب فیلم پخش شود. هیچ جای دنیا مرسوم نیست وقتی هنوز مربی بعد از بازی آبی به صورتش نزده است از او فیلمبرداری شود.

 او ادامه داد: فیلمبردار دوربین را به کنار صورتم آورد اما به او گفتم تا این حد نزدیک نشو. به هیچ وجه قصد جسارت نداشتم اما او عقب می‌رفت و به بدنش پیچ و تاب می‌داد. گفتم از این اداها در نیاور چراکه شما را خیلی دوستت داریم. خواهشم این است که فیلمبرداران اجازه دهند مربیان یک استراحتی کنند تا این اتفاقات نیافتد.

آنالیز داوری دیدار پرسپولیس- گسترش فولاد

فرناندو خسوس در نیمه اول به دلیل خطا روی علیپور باید کارت زرد می گرفت.

مدافع گسترش فولاد به دلیل خطا روی علیپور باید کارت می گرفت گه داور این صحنه را هم تشخیص نداد.

اخطار به سید جلال حسینی درست نبود چراکه او قصد تمارض نشان نداشت.

کمک‌ داور بازی در صحنه گل اول بازی با وجود تصمیم عالی برای آفساید اعلام نکردن جایگیری بدی داشت.

سید جلال حسینی به دلیل خطا روی اسماعیل فرهادی باید کارت زرد دوم‌‌را می گرفت.

اعلام آفساید از اسماعیل فرهادی اشتباه بود.

اخراج عزیز معبودی به دلیل دیر پرتاب کردن اوت به هیچ وجه درست نبود.

رادوشویچ به دلیل تمسخر بازیکن گسترش مستحق دریافت کارت زرد بود.

برنامه نود ۲ بهمن ۹۶

خلاصه و حواشی دیدار پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان روی آنتن رفت.

نکات بازی:

پارس جنوبی جم با خراب کردن ۶ پنالتی در لیگ هفدهم در کنار پرسپولیس لیگ پانزدهم رکوددار است.

پارس جنوبی ۴ تساوی متوالی در بازی های خانگی

استقلال خوزستان بدون پیروزی در بازی های خارج از خانه

مهدی تارتار: اگر گل دوم را می زدیم با اختلاف می بردیم اما طبیعت فوتبال است و شرمنده هوادارانمان شدیم.

عبدالله ویسی: در نیمه اول فشار زیادی تحمل کردیم اما در نیمه دوم بازی پایاپایی انجام دادیم. در کل از نتیجه راضی هستم.

خلاصه و حواشی دیدار سپیدرود و سپاهان پخش شد.

نکات بازی:

سپاهان با دریافت ۹ گل از پشت محوطه جریمه رکورددار لیگ هفدهم است.

سپاهان ۸ بازی بدون برد در خارج از خانه

علی کریمی: خوشحالم که سه امتیاز حیاتی این بازی را به دست آوردیم و آن را به مردم توب رشت تقدیم می کنیم.

کرانچار: همچنان در گلزنی مشکل داریم و جاهایی که انتظار نداریم نتوانیم برد به دست آوریم ناکام می شویم.

محسن مهرعلیزاده درباره ارسال نامه به مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه گفت: سپاهان تیم پرافتخاری است که سابقه قهرمانی لیگ‌را دارد و همواره مدعی است اما روند این تیم نزولی است و احتمال حدف سپاهان‌از لیگ برتر وجود دارد. روزی ۲۵۰۰ نامه مبنی بر ابراز نگرانی جوانان اصفهان از وضعیت سپاهان به ما ارسال می شود و حس کردیم‌ اگر تغییراتی در تیم ایجاد نشود به ضرر این تیم است. بنابراین برمبنای مسئولیت اجتماعی خود از مدیرعامل فولاد مبارکه خواستیم در امور باشگاه بازنگری کند‌. دولت برای بهبود روند یک مجموعه ناگزیر به نظارت است و باید در کنار اجرای قانون و نظارت بر اجرای قوانین امور را کنترل کند. دولت مکلف است در مسیر صحیح دقت و نظارت کافی داشته باشد تا وضعیت یک تیم‌ درست شود.

از ۹۰ تا ۹۰ با آیتم هایی مانند محرومیت سیاوش اکبرپور، مربی سیاه جامگان، مشکلات مربوط به طلبکاران باشگاه نفت تهران، برتری تیم رسانه ورزش مقابل منتخب آتش نشان ها، قرار گرفتن ایران در رده ۳۴ رنکینگ فیفا در نخستین رنکینگ سال ۲۰۱۸، درگیری در دیدار تیم های جوانان پدیده اصفهان و ایران جوان بوشهر و درگذشت یکی از مربیان فوتسال در قم روی آنتن رفت.

در ادامه برنامه آیتمی از گرد و غبار خوزستان، لغو بازی تیم های فولاد خوزستان و پیکان تهران و برگزاری بازی تیم های استقلال خوزستان و راهیاب ملل سنندج در لیگ بانوان و یک‌بازی لیگ نونهالان خوزستان روی آنتن رفت.

ذوب آهن و صنعت نفت آخرین بازی هفته بیستم بود که خلاصه و حواشی آن در برنامه امشب ۹۰ پخش شد.

نکات بازی:

دهمین بازی بدون شکست قلعه نویی مقابل صنعت نفت

فراز کمالوند تاکنون تیم های امیر قلعه نویی را شکست نداده است

چهارمین شکست متوالی صنعت نفت در خارج از خانه

فراز کمالوند: برخلاف نیمه اول که موقعیتی به ذوب آهن ندادیم در نیمه دوم این تیم از لحاظ تاکتیکی متحول شد و به پیروزی رسید.

امیر قلعه نویی: فوتبال خوبی بازی کردیم و به ۲ گل هم رسیدیم اما نمی دانم چند بازی است اشتباهات دقایق پایانی گریبان ذوب آهن را می گیرد.

آنالیز داوری دیدار پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان

 اخطار به مهدی دغاغله به دلیل ارتکاب خطای پنالتی درست بود.

وحید حمدی‌نژاد به دلیل خطای خطرناک باید اخراج می‌شد.

 مدافع استقلال خوزستان و مهاجم پارس جنوبی برای به دست آوردن توپ تلاش کردند و اعلام نشدن پنالتی درست بود.

آنالیز داوری دیدار سپیدرود و سپاهان

رسول نویدکیا روی مهاجم سپیدرود پنالتی انجام نداد و داور تصمیم درستی گرفت.

آنالیز داوری دیدار ذوب‌آهن و صنعت نفت

مدافع صنعت نفت روی ربیع عطایا پنالتی کرد و داور باید برای ذوب آهن پنالتی می گرفت.

حدود یک میلیون و 954 هزار نفر در نظرسنجی برنامه امشب ۹۰ شرکت کردند که حدود 77 درصد آن ها اعتقاد داشتند حضور ستاره‌های تیم ملی ایران در لیگ‌ کشورهای حوزه خلیج فارس به سود آن ها نیست.

برنامه نود این هفته ساعت 2:26 بامداد سه شنبه به پایان رسید.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین