کد خبر: ۵۰۴۵۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰

پشت‌پرده تلخ پریدن بازیکنان خارجی مد نظر شفر برای استقلال!

برای سومین بار مهاجم مورد نظر شفر، قبل از سفر به تهران با تلفن افراد ناشناس تهدید شد.
آفتاب‌‌نیوز :
استقلالی ها هنوز نتوانستند بازیکن مورد نظرش را جذب کند. اگرچه شفر تا به امروز سعی کرده خیلی در این باره اظهار نظر نکند اما چندی قبل او پستی در اینستاگرامش نوشت و گفت با ده بازیکن خارجی برای آمدن به استقلال مذاکره شده است. غیر از بازیکن پرتعالی که در تهران و در تست پزشکی رد شد ، بازیکنان بسیار دیگری هم مورد رضایت شفر بودند اما تیم نتوانسته آنها را جذب کند. شفر گفته بود تعدادی از بازیکنان مورد نظر استقلال به این دلیل که خانواده های شان نگذاشتند به ایران نیامده اند.

جالب تر خواهد بود که بدانید بازیکن کامرونی مورد نظر استقلال را که اولین گزینه شفر و همبازی سابق گوچی بود ، برای آمدن به ایران حتی به فرودگاه پاریس رفته بود اما این طور که شایعه شده است، تماس کوئیکه بازیکن پیشین استقلال با او و خالی کردن دلش سبب شد حتی مدیر برنامه های او به تهران بیاید اما در طول مسیر او به مدیر برنامه اش ایمیل می زند و می گوید منصرف شده است!

اما پشت پرده این اتفاق چیست؟یکی از دلایل ناتوانی استقلال در جذب مهاجم خارجی، کارشکنی های یک ایجنت سرشناس است. او که با چند بازیکن استقلال قرارداد دارد، می خواهد هر طور شده بازیکنان جدید هم از کانال خودش جذب شوند. 

به نظر می رسد ارتباط این ایجنت با برخی از مسئولان استقلال باعث شده خیلی زود از مذاکرات شفر با بازیکنان مورد نظرش باخبر شود. واکنش بعدی او تماس با این بازیکنان و تلاش برای منصرف کردن آنها از سفر به تهران است. 

 در این تماس ها اطلاعاتی منفی از ایران به بازیکنان خارجی داده می شود. مثلا در مورد محدودیت هایی که برای خانواده بازیکن ممکن است پیش بیاید.

در آخرین مورد با یک مهاجم برزیلی که سابقه بازی در آسیا هم دارد تماس گرفته شده تا قید حضور در استقلال را بزند. اتفاقی که باعث شگفتی و خشم مرد آلمانی هم شده است.

اینکه این ایجنت به طور همزمان مدیریت برنامه های 5 بازیکن کلیدی استقلال را هم دارد ، خودش می تواند چالش برانگیز باشد. بدتر اینکه بدانید این ایجنت که خودش بازیکن بوده ، سابقه داشته که درباره مافیای بازیکن توسط ایرانی ها در تیم های اروپایی هم مصاحبه هایی جنجالی کرده است!

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین